FOTKE POKAZALE

Pluton ima ledene planine visoke poput američkog Stjenjaka

Pluton
Foto: Reuters/PIXSELL
16.07.2015.

Fotografije s NASA-ine letjelice Novi horizonti otkrile su da Pluton ima ledene planine visoke do 3500 metara, poput američkog Stjenjaka, prenosi BBC. Fotke su također pokazale znakove geološke aktivnosti na Plutonu i njegovom mjesecu Haronu.

Znanstvenik John Spencer rekao je novinarima da fotografije Plutonove površine prikazuju teren koji je bio ponovno prekriven zbog nekog geološkog procesa, poput vulkanizma, unutar zadnjih 100 milijuna godina.

- Nismo pronašli nijedan udarni krater na ovoj fotografiji. To znači da ovo mora biti vrlo mlada površina - rekao je Spencer.

Podsjetimo, NASA-ina letjelica prekjučer je proletjela pokraj Plutona te prikupila veliku količinu podataka. Fotografije patuljastog planeta obišle su svijet, a posebnu pozornost privuklo je područje u obliku srca, koje je u međuvremenu nazvano po Clydeu Tombaughu, američkog astronomu najpoznatijem upravo po otkriću Plutona.

>> NASA-ina letjelica proletjela pokraj planeta Pluton

KR
krumember
21:21 16.07.2015.

Vidim da ovdje komentiraju oni koji još uvijek misle da se sunce okreće oko zemlje. Pogledajte vijesti o politici, to je baš za Vas.

MI
milemiler
17:55 16.07.2015.

U kojem studiju? U jednom od onih u kojem su snimane i ostale slične bljuvotine koje služe za sluđivanje pacijenata...

LU
lukaplantan
14:43 16.07.2015.

A u kojem je to studiju snimano? ;)