Počela gradnja

NASA će najvećim teleskopom na svijetu tražiti izvanzemaljce

ATLST
Foto: www.stsci.edu
27.07.2014.

Teleskop pod imenom Advanced Telescope Large-Aperture Space Telescope (ATLAST) bit će u funkciji 2018. godine.

Stručnjaci iz Američke svemirske agencije (NASA) objavili su da su započeli graditi najveći teleskop na svijetu koji bi im trebao pomoći u potrazi za izvanzemaljcima, ako zaista postoje.

Teleskop pod imenom Advanced Telescope Large-Aperture Space Telescope (ATLAST) bit će u funkciji 2018. godine i pomoći će u boljem razumijevanju i daljnjem otkrivanju dalekog svemira, poručili su NASA-ini stručnjaci.

>>Solarna oluja mogla nas je vratiti u 18. stoljeće

>>Europska svemirska agencija gradi najveći teleskop za X-zrake svih vremena

07:23 07.08.2014.

ATLAST (na hrvatski bi se moglo prevesti kao ... napokon ... ili ... konačno ...) will have an angular resolution that is 5 - 10 times better than the James Webb Space Telescope (JWST) and a sensitivity limit that is up to 2000 times better than the Hubble Space Telescope (HST).

SA
Sauron
10:21 07.08.2014.

Šta će nam taj teleskop ... bolje da tu paru ulože u istragu i objavljivanje rezultata o tisućama viđenja NLO-a koja je praktički događaju svakodnevno. Vanzemaljci su tu već ne trebamo ih tražiti okolo.