'Nenadana aktivnost'

Je li NASA konačno otkrila život u svemiru? Objavljuje vijesti o planetu Europi i upozorava da...

Europa
Foto: NASA/Twitter
22.09.2016.

....ipak nije riječ o izvanzemaljcima.

Kako znanstveni krugovi tako i svi zainteresirani građani bijesni su na najveću svemirsku agenciju, prenosi Popular Science.

Naime, NASA je objavila kako je pronašla dokaze ''iznenađujuće aktivnosti na planetu Europi'' i obećala da će sve detalje otkriti već u ponedjeljak. Znanstvenici su špekulirali o tome može li Jupiterov mjesec u oceanima ispod svoje zaleđene površine skrivati život? Nakon NASA-ine objave, mašta je proradila.

Ubrzo, NASA je svojoj objavi dodala spojler: nisu izvanzemaljci. Što je onda veliko iznenađenje? Razočarani objavom nagađaju da je iznenađenje zapravo ''običan gejzir''.

>> Ako postoje, vanzemaljci su veličine polarnog medvjeda

>> NASA-ini "vanzemaljci" su bakterije iz jezera u Kaliforniji

Avatar ВеселинКубурићКанџијаа
ВеселинКубурићКанџијаа
11:50 22.09.2016.

Sjajan tekst, dajte sto vise ovakvih.

ST
strsljen2013
19:41 22.09.2016.

Lopovi i lažovi uvukli se u sve slojeve društva a Cosa Nostra je dječji vrtić u odnosu na svjetske vlade.

KA