Istraživanje
Žitarice i mlijeko idealan su izbor za zdrav i hranjiv doručak
Ljudi koji doručkuju žitarice manje su skloni masnoj i zašećerenoj hrani tijekom dana
Teorija da je doručak najzdraviji početak dana dobila je još jednu potvrdu u britanskom istraživanju koje je analiziralo podatke o 12.068 ispitanika u dobi od 19 do 64 godine koji su sudjelovali u britanskom Nacionalnom istraživanju o prehrani. Studija objavljena u časopisu Britanske agencije za prehranu (BNF Nutrition Bulletin) pokazala je da ljudi koji jedu doručak tijekom dana uzimaju manje masne i zašećerene hrane nego oni koji “preskaču” jutarnji obrok. Ustanovljeno je kako su žitarice s mlijekom među najpoželjnijim namirnicama za jutarnji obrok. Ljudi koji za doručak jedu žitarice općenito uzimaju manje masti i šećera nego oni koji ne doručkuju žitarice, te imaju bolji unos proteina, kalcija, željeza i vitamina.
Više pročitajte ovdje.

















Nepoznati organizator prosvjeda u mailu ističe kako vjerujee da građani nemaju što za izgubiti jer gore od ovoga ne može biti.
"Svakoga dana 500 ljudi ostaje bez posla, a oni nam se smiju i rugaju. Građani su na koljenima, banke svakoga dana oduzimaju domove, te zapljenjuju plaće i mirovine.Svakodnevno nas vrijeđaju lažima i iznose krive brojke, ne znaju koliko što košta, nemaju argumentiranih izjava, a sve je više ljudi nezaposleno i ne može otplaćivati kredite. Nije Jadranka jača od Mubaraka – poručili su građani.