Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AKCIJE

Cijene u trgovačkim lancima niže i do 40 posto!

trgovina
arhiva vl
08.04.2010.
u 09:05

Nakon uskrsnih akcija trgovački lanci nastavili su i s redovitima....Kruh za 0,99 kuna, keksi jafa za 2,99 kuna...

Kruh za 0,99 kuna, keksi jafa za 2,99 kuna, kilogram piletine za 17,99 kuna, pola kilograma tjestenine za četiri kune... Nakon uskrsnih akcija, trgovački lanci nastavili su i s redovitima.

Važno je privući kupce

Bogatiji blagdanski ručak i stajao je više, trošilo se koliko se imalo, a trgovci su se pobrinuli kako bi se i nastavilo trošiti. Kako napominju, primarno im je privući kupce i ponuditi što više za što manju cijenu, a to podrazumijeva cijene niže i do 40 posto!

– Uskrs je iza nas i primarna nam je zadaća privući kupce atraktivnim ponudama. Činjenica je da u vrijeme krize kada se smanjuje i kupovna moć građana treba aktivno sudjelovati u kreiranju ponuda i cijena koje će biti prihvatljivije. Sniženja do 40 posto nisu neuobičajena u našem lancu supermarketa, a znaju biti i viša, odnosno i do 50 posto – kažu iz Bille.

Na akcijskim ponudama najčešće se mogu naći osnovni prehrambeni proizvodi bez kojih se ne može poput kruha, mesa, voća i povrća, mlijeka, sira, ali i slatkiša. kada kupac gleda nevjerojatno niske cijene, zapita se i koliko to mora stajati jedan trgovački lanac? Gdje pronalaze mjesta za tako niske cijene i koliko nisko one doista još mogu ići? Iz Lidla kažu kako su od početka godine u čak šest navrata snizili cijene osnovnih namirnica, a time žele pokazati svoju socijalnu svijest u doba krize.

Zalihe se ne gomilaju

– Prostor za takve akcije odnosno trajno snižavanje cijena naših proizvoda nalazimo u velikim količinama koje nabavljamo u Republici Hrvatskoj i preko naše internacionalne nabave koja nabavlja proizvode za više od 20 europskih zemalja te se na osnovu takve nabave ostvaruju i povoljniji uvjeti nabave koje Lidl prenosi dalje na sve svoje kupce – objašnjavaju iz Lidla.

Iz Mercatora napominju kako su dio dobiti uložili u svoje kupce.

– Potrošači sada više pozornosti pridaju praćenju cijena, stoga smo intenzivirali promotivne akcije kako bismo i novim kupcima istaknuli da je košarica u Mercatoru povoljna. Sniženja odnosno promotivne akcije najčešće se koordiniraju zajedno s našim poslovnim partnerima; proizvođačima i dobavljačima pojedinih artikala – kažu iz Mercatora.

Trgovački lanci jasno su dali do znanja kako do ovakvih pojeftinjenja ne dolazi zbog velikih zaliha i gomilanja robe, a najavili su i nastavak promotivnih akcija i niskih cijena.

Osjetna poslijeuskrsna sniženja, međutim, ne znače da je uskrsna potrošnja podbacila.
– Nemamo još podatke za sve segmente, ali za prehranu je uskrsna potrošnja prošla prema očekivanjima jer svi su trgovci svoje parametre podešavali u okviru smanjene potrošnje – kaže Josip Zaher, predsjednik Udruge trgovina u Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Riječ je o trendu koji su trgovci počeli otprilike prije godinu dana, bolje reći, na koji ih je prisililo smanjenje kupovne moći i tržišna utakmica. Ekonomski analitičar dr. Danijel Nestić smatra, pak, da nema nekog posebnog trenda sniženja cijena prehrambenih proizvoda, već da je riječ o pojedinim računicama svakog lanca. On podsjeća da je pad maloprodaje najmanji kad je o špeceraju riječ. Oštri se zdrava tržišna utakmica, napominje Nestić. J. Zaher ipak ističe da postoji i loša strana priče.
– Na sceni je problematičan trend deflacije cijena koji u konačnici nosi niz neželjenih posljedica kao što su slabije punjenje državnog proračuna, pad proizvodnje itd. – kaže Zaher.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije