• OBJAVA: 23.11.2011 / 10:47
  • PRIKAZA: 4595

prevencija

Četiri šalice kave na dan smanjuju rizik od razvoja raka maternice

Žene koje piju četiri ili više šalica kave na dan imaju 25 posto manje šanse da obole od raka maternice, pokazalo je najnovije istraživanje

Povećaj Četiri šalice kave na dan smanjuju rizik od razvoja raka maternice
Istraživanje staro 26 godina provedeno je na 70.000 žena

Četiri šalice kave na dan mogu preventivno djelovati na sprečavanje raka maternice. Prema istraživanju Harvardova odjela za javno zdravstvo objavljenom u časopisu Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, žene koje piju četiri ili više šalica kave na dan imaju 25 posto manje šanse za obolijevanje od raka maternice, piše Daily Mail.

Bilo da je riječ o kofeinskoj ili kavi bez kofeina, istraživanje staro 26 godina provedeno na 70.000 žena pokazalo je da kava može spriječiti pojavljivanje opake bolesti.

Naime, kava smanjuje pojavljivanje hormona koji uzrokuju rak. Istraživač Edward Giovannucci kaže da kava pomaže s vrstama raka povezanim s pretilošću, inzulinom i estrogenom.

– Već je dokazano da štiti od dijabetesa zbog svog djelovanja na unošenje inzulina tako da smo pretpostavili da sprječava i pojavljivanje raka – rekao je te dodao kako su laboratorijska istraživanja pokazala da kava ima više antioksidansa nego većina voća i povrća.

Ocijeni:
  • Trenutno 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(1)
2
+ -
23.11.2011. u 11:04h liliZG je napisao/la:
....a o kakvoj se to kavi radi, pravoj, instant ili nekoj trećoj?????????
Prijavi komentar

Aktualno

Biznis

Sport

Kultura

Scena

Život

Regije

Prijava korisnika X


Zaboravili ste lozinku?
Facebook povezivanje X

Kako biste dovršili povezivanje svojeg Facebook profila s vecernji.hr portalom, molimo prijavite se sa svojim vecernji.hr korisničkim podacima ili kreirajte novi vecernji.hr profil.

Postojeći korisnik



Molimo da sigurnosti radi unesete korisničko ime i lozinku Vašeg večernji.hr korisničkog računa.

Novi korisnik

Zatvori

Pozdrav, korisniče Internet Explorera 6!

Kako biste još više nego do sada uživali pretražujući internetske stranice, povećali sigurnost svojega računala te tehnički i vizualno dobili najviše, molimo vas da besplatno nadogradite svoj internetski preglednik na noviju verziju ili da koristite neki od alternativnih preglednika.

Internet Explorer Mozilla Firefox Safari Google chrome Opera
Pošalji e-mail prijatelju X



Ispravi greške X



Pravila komentiranja X

Registracijom na portal Vecernji.hr i slanjem komentara na sadržaj portala korisnik prihvaća pravila komentiranja na portalu Vecernji.hr po kojima u komentarima nije dozvoljeno:

  1. psovanje, vrijeđanje, omalovažavanje
  2. govor mržnje, diskriminacija i izražavanje netolerancije
  3. pisanje velikim slovima
  4. chatanje, offtopic komentiranje
  5. spamanje ili reklamiranje stavljanjem linkova ili na bilo koji drugi način
  6. copy/paste cijelih tekstova s drugih portala, blogova i sl.
  7. repostanje uvredljivih komentara ili bilo kakvih drugih komentara koji nisu dozvoljeni na portalu
  8. korištenje prostačkog ili uvredljivog nicka te nicka u kojem je sadržano ime i prezime neke poznate osobe
  9. prozivanje administratora ili polemiziranje s administratorom na bilo koji način (prijave neprimjerenih komentara možete poslati na mail moderator@vecernji.net)

Svako kršenje pravila rezultirat će brisanjem komentara i/ili baniranjem korisnika na određeno vrijeme, a izrazito teško ili učestalo kršenje pravila brisanjem korisnika iz arhive čime će se automatski izbrisati svi njegovi prethodni komentari.

Opće uvjete korištenja u cijelosti možete pročitati na adresi:
www.vecernji.hr/page/uvjeti_koristenja