Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 109
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povećanje prihoda
Povratak na članak

ZET inicirao ukidanje besplatnoga javnog prijevoza u središtu grada

Zona besplatnog prijevoza obuhvaćala je područje od dvije tramvajske stanice oko Trga bana Jelačića. Odluka se ukida 18. siječnja

Komentari 6

BE
belizar
11:38 14.01.2011.

dogorilo do noktiju, jel\'da? milijunski gubici....ništa čudno, kad polupismeni zetovci imaju plaće po 6000-7000 kuna, a neki ljudi s diplomom startaju u firmama s 4000kn!

VL
TR
tramvaj
19:23 14.01.2011.

Ma šta polupismeni----nepismeni, i kakvi 7000, ma 15 000!!!! Jadni ste!

VL
PU
pumbica
16:48 17.01.2011.

Sramota da obična karta tranvaja će koštati 25.Kuna.Tolko dođe i jedno pile.To se zove otvorena pljaćka građana.I to od SDP-a.I mijesečne karte su užasno skupe.Kako će sirotinja koja radi ići na posao?Jer se jedino oni voze u tranvaju,a bogati idu autom.Bandić kaže to je samo za bogate?a koji bogataš daje djete u vrtić ili se voze u tranvaju.ZET je Zagrebački i nemože neki dotepenec pljaćkat sirotinju...

VL
Avatar konkordsky
konkordsky
20:18 17.01.2011.

Sramotno je ovo ukidanje besplatnog prijevoza po centru grada ako znamo da želimo što manje automobila u središtu grada i preferiramo pješačke zone kao budućnost. Koliko je meni poznato ZET nikada nije poslovao s dobitku niti su imali velike plaće to je vječni gubitaš koje se mora sanirati svake godine. Nema govora o karti za 25kn možda se misli na dnevnu kartu. Može se jedino izjednačiti cijena karte izvan vozila i ona na kartici da bude 10kn. Ako se misli na povećanje prihoda onda se mora izmijeniti tarifni sustav jer je sadašnji neodrživ. Zapravo treba se vratiti u 2005 godinu kad je tarifni sustav bio mnogo pravedniji nego ovo danas. Možda bi valjalo razmisliti o cijepanju ZETa nešto poput Đuro Đaković holdinga, tako bi imali ZET Tramvaji,ZET autobusi,ZET servisna radionica. Isto tako prva zona bi bili samo tramvaji dok bi drugu i treću vozili autobusi. Prva zona može biti 290kn, druga 500kn a treća 800kn,mjesečna karta. Tko se vozi busom platio je tramvaj dok bi oni iz tramvaja doplaćivali kartu za bus ili si kupili mjesečnu kartu za bus ovisno što im se više isplati. Poslodavcima omogućiti povoljniju kupovinu godišnjih karata za zaposlenike. Radnicima ZG holdinga (13000 ljudi) izdati godišnje karte.

VL
AM
amato
20:42 18.01.2011.

Sve ima svoju cijenu pa vozna karta ZET-a. Sada imamo na snazi jednu od opasnih odluka Bandića, koju je vjerojatno priopćio građanim prilokm jedne od svoji izbornih kampanja . da je prijevoz u centru grada besplatan i da skoro svi neradnici imaju kojekakve popuste, osim što ljudi koji rade moraju plaćati najviše. To je dugoročno gledano opasno jer će utjecati na sposobnost reprodukcije u ZET-u.

VL
Avatar konkordsky
konkordsky
21:14 18.01.2011.

Budimo iskreni nije problem u centru grada te dvije besplatne stanice su ništa kad uzmete u obzir kako se drugi povoljno voze. Meni je potpuno nepojmljivo,neracionalno da se netko može voziti iz Blaguše ili Lakteca za osam kuna na Savski most i poslije opet isto nazad za osam kuna,to niti jedan sustav ne može dugoročno podnijeti ili će netko drugi plaćati skuplje vožnju,građani u Zagrebu. Isto tako može biti primjer iz Gajnica ići na Zelenu tržnicu za osam kuna. Mora se staviti neka realna cijena prijevoza nikakve povlastice jer putnik je putnik. Naučili smo najskuplja je besplatna vožnja. Pravo je pitanje kako Grad nije plaćao svoje obaveze prema ZETu,morali su biti neki mehanizmi za naplatu subvecioniranog prijevoza.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.