Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 175
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SAmovolja ZET-a

Za jednu zonu vozač busa 268 htio naplatiti dvije karte

Linija  268 za Veliku Goricu.
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
13.10.2015.
u 14:11

Iako smo izašli u Velikom Polju gdje i završava prva zona, vozač je tražio 20 kuna kao da iz Velike Gorice putujemo do Zagreba. "Ovo ti je zadnji put, više se nećeš voziti u busu koji ja vozim", vikao je prijeteći

Dvadeset kuna – cijena je to koju nam je u nedjelju u 10.35 sati ujutro pokušao naplatiti ZET-ov vozač na autobusnoj liniji 268, i to od stajališta groblje u Velikoj Gorici do stajališta Veliko Polje. Iznos je to sto posto viši od uobičajene, jasno propisane cijene koju plaćaju Velikogoričani, jer spomenuta dionica dio je jedne zone za koju je cijena – deset kuna. Naime, druga zona u smjeru Zagreba počinje upravo nakon kretanja sa stajališta Veliko Polje pa putnici koji putuju iz Gorice, a ne izađu na tom stajalištu, nego nastave put, moraju platiti kartu za dvije zone – 20 kuna.

I automat pokazuje zonu

To je istaknuto i na automatima za poništavanje karata i tako je to godinama, jer su se na liniji 268 mijenjale cijene karata, ali ne i zone. Unatoč tome što je po automatu za poništavanje karata drugačije, vozač je odlučio mijenjati pravila. I tražiti 20 kuna za vožnju u jednoj zoni.

– Morate kupiti dvije, a ne samo jednu kartu – uvjeravao nas je zadržavajući nas s valjanom kartom kod prednjih vrata sve do izlaza Veliko Polje.

– Plaćaju se dvije karte. To što je na aparatu jedna zona, to ne znači ništa, automati su krivo postavljeni– nastavio nas je uvjeravati.

"Argument: To svi znaju"

– Dvadeset kuna za jednu zonu – to je dvostruka naplata – odvraćamo mu.

Niječe, kaže da je sustav na aparatima pogrešno postavljen i brani se argumentacijom: "Velikogoričani znaju da je cijena karte do V. Polja – 20 kuna". Odbijamo platiti traženi iznos – jedna karta za tu dionicu ona je koja je trebala i bila poništena.

– Valjda ja znam gdje počinje druga zona. Tako moraju i plaćaju ostali putnici – kaže. I to je ono što je alarmantno – putniku se i prije nego je prešao u drugu zonu naplaćuje karta za uslugu koju neće koristiti! Još za vrijeme vožnje odlučujemo provjeriti – jesu li automati pogrešno postavljeni, imaju li kvar pa ZET-u stvaraju gubitke ili vozač naplaćuje dvije karte za jednu zonu.

– ZET je proveo ispitivanje u kojemu nismo detektirali ni pogrešku u sustavu niti smo zabilježili pogreške u radu vozača – poručili su iz ZET-a. Točno, pogreške vozača nije bilo jer smo vrlo glasno odbili platiti dvije karte za jednu zonu.

– Ovo ti više neće proći. Odsad ćeš plaćati 20 kuna ili se nećeš voziti u busu koji vozim – ispratio nas je vozač. Bez brige, nismo pješice nastavili do centra Zagreba da uštedimo – Veliko Polje bilo nam je odredište.

Komentara 21

KR
kresimirn
16:42 13.10.2015.

...– Ovo ti više neće proći. Odsad ćeš plaćati 20 kuna ili se nećeš voziti u busu koji vozim – ...da sam ti ja bandic, bi ti bio na birou u roku 24 sata

DU
Deleted user
19:34 13.10.2015.

Svojevremeno sam uputila pismeni prigovor ZET-u na ponasanje njihovog zaposlenika i naravno nikad nisam dobila odgovor. Pisala pozurnicu i trazila objasnjenje, ni na to nisam dobila odgovor. Nikada ni slova! Vazno da se brinu za sebe, pa dok se voziss u tramvaju od Britanca prema Trgu Jelacica, slusas uputu kako se u autobus ulazi na prva vrata. Bandic bi to trebao sve razbucati. Kakva im je kvaliteta usluge trebali bi voziti besplatno.

FI
Fisherman
16:37 13.10.2015.

A garant bosanac.....u ZET-u 90% svih zaposlenih cine bosanci sto je apsurd u jednoj firmi koja ima naziv Zagrebacki.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije