Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 68
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ritam grada

Uređeni rotor neće "urediti" vozačku nekulturu

Rotor
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
23.12.2015.
u 16:14

Iduće godine bi napokon trebala početi denivelacija rotora koja bi trebala rasteretiti i pojednostaviti promet. No, hoće li to značiti kraj prometnih nesreća?

Nakon okreta pod ručnom, vozila u suprotnom smjeru. Kružio po rotoru dok nije ostao bez benzina. Ovako počinju samo neke od priča i legendi vezanih uz remetinečki rotor koji je s vremenom proglašen zloglasnim, kobnim... Jer, osim prometnih gafova, na najvećem su se kružnom toku u državi dogodile i teže nesreće u zadnjih 30-ak godina otkako je sagrađen. Tada je bio namijenjen dvostruko manjem broju vozila od današnjih sto tisuća koliko ih svakodnevno njime prođe. Upravo bi zato iduće godine napokon trebala početi denivelacija rotora koja bi trebala rasteretiti i pojednostaviti promet. No, hoće li to značiti kraj prometnih nesreća?

Nije upitno da je promjena potrebna kako bi se smanjile gužve i rizik. No, novi rotor neće riješiti ključni problem, a to su – nekulturni vozači. Jer, nije rotor kriv što se njime prolazi brzinom dvostruko većom od dopuštene, kao ni za oduzimanje prednosti te izlazak iz toka preko tri traka. A oni koji svakodnevno voze rotorom znaju da takve situacije nisu rijetkost iako postoje jasna pravila za vožnju njime. Čini se da nekim vozačima nije tako jednostavno držati se pravila. I to ne samo na remetinečkom rotoru. Postoje jasna pravila za vožnju i na drugim prometnicama pa nesmotreni vozači redovito projure kroz crveno bez razmišljanja. Jasno je i da osoba ne može sigurno upravljati vozilom ako je alkoholizirana, kao i dok piše poruku ili popravlja frizuru. Pa opet, sve su to situacije koje se događaju. I na kvartovskoj cesti, i na aveniji, i na rotoru.

Činjenica je da su neki sudari posljedica nesretnih faktora koji se, nažalost, ne mogu izbjeći. Neki su posljedica loše infrastrukture. Ipak, većina je njih posljedica nemara vozača. A, nažalost, čak ni najzahtjevniji građevinski zahvat poput denivelacije rotora nije dovoljan da bi se tome doskočilo. Potrebna je savjesnost i odgovornost svakoga tko sjedne za volan. A koliko je poginulih na cestama potrebno prije nego što se vozači toga počnu pridržavati?*

Ključne riječi

Komentara 11

DU
Deleted user
19:09 23.12.2015.

Kod nas je sve nekulturno; politika i političari, vozači i pješaci i tako dalje - svi samo izbjegavaju zakone i pravil, lažu kada god zinu, ponašaju se neodgovorno i nemarno, rasipnički, bahato. Pun mi je kufer. Lažljivci i nekulturni ljudi; policajca gotovo kamenuju jer stavi lisice osobi koja uporno i drsko ignorira njegov službni poziv i upozorenje - višekratno izrečeno - , otkaze i suspenzije dobivaju oni koje ulove i upozore ili kazne glavonje-političare i sl., Horvatinčić dobije uvjetnu opomenu za ubojstvo ljudi. Hej, ubojstvo! Petrov dobiva fotelje za laganje i muljanje, ukratko, koga boli za vaš rotor i rotorićke, samo nam kradete novce i radite ionako što vas je volja. A da ćemo mi, građani ove jadne, kukavne Hrvatske, konačno početi živjeti kao ljudi, da ćemo moći od svog rad i plaće za taj rad, moći normalno i dostojno živjeti - TO nećemo Nikada dočekati. S vama takvima. Da i vas i vaše rotoer mačku pod rep.

TH
than
02:14 24.12.2015.

Denivelacija nece nista rijesiti, kao sto nista niti ne rjesavaju prometni redari u guzvi. Samo se secu okolo i lose upravljaju prometom. Kao sto sam napisao. Treba smanjiti cijenu javnog prijevoza, poskupiti parkiranje, povecati broj linija da ljudi idu javnim prijevozom. Zagreb jednostavno nije konstruiran za ovoliki promet i nema tu puno pomoci u spicama osim navedenog.

JB
juraj.borich123
18:23 24.12.2015.

Potpuno promašena poanta, denivelacija rotora je nužnost! Ako ništa, radi modernizacije prometa, ali naravno da ne postoji deus ex machina koji bi rješio prometne probleme milijunskog grada, to je dugoročni projekt u kojem je rotor tek jedan korak.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije