Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 133
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
STRANKA ZA GRAD

Savjet ZET-u: Smanjite cijenu karte na pet ili uvedite polusatnu za 3,5 kuna

ZET autobus tramvaj
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/4
01.05.2014.
u 11:18

Zagreb je u vrhu s cijenama karata javnog prijevoza u Europi. Zagrepčani za mjesečni pokaz moraju izdvojiti 5.37% mjesečne neto plaće

Članovi mlade stranke 'Za Grad' koja je na posljednjim lokalnim izborima dobila nekoliko mandata po Vijećima gradske četvrti ponudili su ZET-u besplatno savjetovanje kako bi povećali prihode.

U ZET su donijeli veliki plakat s ponudom za besplatno savjetovanje kojeg su predali Upravi tvrtke. U stranci smatraju da je nedavna odluka uprava ZET-a o povećanju broja kontrolora i nabavke 5 milijuna kuna vrijednih novih uređaja za kontrolu karata simptom loše poslovne politike.

Foto: Grgur Žučko/PIXSELL

Foto: Grgur Žučko/Pixsell

- ZET najisplativijom mjerom smatra razne oblike kažnjavanja građana iako bi puno više koristi imali da snize cijenu karte na pet kuna. Građani bi tada kupovali karte i ne bi se švercali, a dokaz za to je i manji broj švercera 60 na 40 posto nakon što je cijena karte u prosincu 2013. snižena s 15 i 12 na deset kuna - kazala je Iva Kvakić, potpredsjednica stranke.

Dodala je kako su tvrtki stoga spremni pomoći besplatno. Kazala je i da je Zagreb u vrhu cijena karata u Europi te da Zagrepčani za mjesečni pokaz moraju izdvojiti 5.37% mjesečne neto plaće, postotak koji nadmašuje samo 6 od 27 metropola članica EU.

- Usporedbe radi, u Bruxellesu se za mjesečni pokaz mora izdvojiti 2.09% plaće, u Beču 2.37%, a u Stuttgartu 2.92 posto - kazala je Kvakić.

Foto: Grgur Žučko/PIXSELL

Foto: Grgur Žučko/Pixsell

Stranka je podržala i nedavnu inicijativu građana koja se pojavila na Facebooku kojom se traži uvođenje alternativne pojedinačne karte koja bi koštala 3,50 kn za 30 minuta vožnje.

- Predstavnici ZET-a nisu imali sluha za našu prošlogodišnju studiju “ZET za PET” kojom je izračunato da bi smanjivanje cijene karte na 5 kuna povećalo prihode ZET-u, tako da se nadamo da će ova glasna inicijativa građana imati više uspjeha. ZET treba shvatiti da se ljudi ne žele švercati, ali su primorani na to previsokim cijenama karte - rekao je Svibor Jančić iz stranke.

Foto: Davor Puklavec/Pixsell

Foto: Davor Puklavec/Pixsell

>>Studenti morali ugasiti ZETcheck, aplikaciju točniju i bolju od ZET-a

>>Vozač busa zatvorio vrata i ugasio motor jer putnik nije platio kartu

Komentara 19

PD
pl.domagoj
11:39 01.05.2014.

Karta mora biti jeftinija tako da se meni i zeni vise isplati ici busom nego autom od Gorice do Zagreba a ovak ja rađe kupim benzin za sto kuna nego osamdeset za zet za Zagreb i natrag i još mi i ostane goriva.

Avatar gladnijura
gladnijura
13:13 01.05.2014.

Treba uvesti zone po Zagrebu isto kao što je to svugdje vani na zapadu. Najjeftinija zona koja obuhvaća radijus od 500 metara od Jelačić platza (zaći do kolodvora, do Frankopanske, do sjedišta zna se koje stranke, do Mesničke, do crkve sv. Petra u Vlaškoj), pa tako nastaviti za svakih 500 metara. Do udaljenih destinacija kao VG, Podsused, Sesvete i slično uvesti jednu tarifu koja ne bi nadoknađivala ono što se izgubi po Zgb. Početi sa cijenom od 3,5 kn pa dizati za 0,5 kn po zoni. Ako se voziš samo između dviju zona onda opet samo 3,5 kn.

Avatar Hazl113
Hazl113
11:57 01.05.2014.

Definitivno sam za, mada sam ja za uvođenje plaćanje karte po stanici što je definitivno najpoštenije. Koliko se voziš, toliko plati i gotovo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije