Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 124
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
objavljen natječaj

Radovi na rotoru u 2016. uključuju tunele i semafore

Remetinečki rotor
08.11.2014.
u 11:00

Vrijednost se radova procjenjuje na 150 i 200 milijuna kuna. Samo za dokumentaciju potrebno je izdvojiti šest milijuna kuna

Remetinečki rotor 2016. godine trebao bi, prema najavama iz Ureda za promet i izgradnju, postati veliko gradilište. Riječ je o radovima na denivelaciji rotora koji neki vozači zbog nepreglednosti čak i izbjegavaju. Grad je, naime, raspisao natječaj za izradu glavnog i izvedbenog projekta prema već poznatom idejnom rješenju Građevinskog fakulteta i tvrtke Aking.

Prometno rješenje sastoji se od dva tunela duga 280 metara koji bi spajala Jadransku i Aveniju Dubrovnik, a koji bi išli ispod tramvajske pruge, dok bi rotor biti proširen izdvojenim tracima za desno skretanje. Na samom rotoru promet će se regulirati semaforima.

Ovim rješenjem s rotora bi se eliminiralo 60 posto vozila, koliko ih dnevno prođe najprometnijim raskrižjem u Hrvatskoj. Iz mjerodavnog ureda kazali su da je uređenje rotora jedan od prioritetnih prometnih zahvata u gradu, no da investicija zbog svoje cijene nije lako izvediva. Dodali su da se nadaju da će se novac, između 150 i 200 milijuna kuna, osigurati u proračunu za 2016. godinu jer samo za završetak dokumentacije treba izdvojiti šest milijuna kuna.

Ovim rješenjem nije zadovoljan prometni stručnjak Ivan Dadić, koji je kao profesor na Prometnom fakultetu davao i recenziju na odabranu ideju.

– Mi smo predložili jednostavniju i jeftiniju varijantu, a prometno puno funkcionalniju. Predlagali smo da se dvije avenije spoje u razini sadašnjeg rotora, a da se funkcije rotora spuste na razinu tramvaja – kazao je Dadić.

Dodao je da je riječ o rješenju kakvo već postoji u Zapruđu, gdje promet funkcionira bez zastoja.

Komentara 66

GE
geler203
22:25 08.11.2014.

Ma tko ste vi sa školom i s fakulteta da nekom solite pamet. Tu je gradonačelnikova "stručna" struktura koja je odlučila kako to urediti. Ima Zagreb novaca pa neće valjda graditi nešto jeftino.

TR
Trnjanec
11:43 08.11.2014.

Fascinantno. Rotor služi upravo tome da ELIMINIRA semafore. To mu je jedina svrha i namjena.

Avatar kontraadmiraI
kontraadmiraI
12:31 08.11.2014.

Tko je sposoban kroz rotor lako prolazi, tko je nesiguran i nesposoban samo koči sve ostale sudionike u prometu i smetnja je svima, takvima treba napraviti alternativu, a ostali svjet neka ide preko rotora na kojem ne treba semafor jer svrha rotora je brzi protok vozila.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije