Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Drugi Piknik u Johannu Francku

Nakon Stanforda, Piknik u Zagreb dovodi i predavače s Harvarda

Piknik 1
Foto: Promo foto
05.05.2016.
u 11:21

Glavna tema drugog Piknika je život u globalnoj korporaciji

Drugo izdanje Piknika, novog mjesta okupljanja komunikacijske industrije i businessa, u četvrtak, 12. svibnja, u Zagreb dovodi predavače s najslavnijeg američkog sveučilišta Harvard i donosi novost u programu – Domaćice, seriju predstavljanja najboljih ideja i projekata iz hrvatske komunikacijske industrije, koje će se predstavljati na svakom Pikniku. 

Podjednako je velik interes i za drugi Piknik, na kojemu će glavni predavač Vladimir Bosiljevac, profesor na Harvard Law School i Harvard Business School, govoriti o životu u globalnoj korporaciji. Bosiljevac je diplomirao u Zagrebu, a karijeru je počeo u investicijskom bankarstvu i korporativnom sektoru. Na Harvardu predaje od 2009., od kada je pet godina uzastopno zabilježio najviši rejting među studentima zbog inovativnih predavanja o spajanjima i preuzimanjima, tj. konsolidacijama raznih kompanija i imovina.

S Harvarda na Piknik dolazi i Kyle Buffenmyer koji je sedam godina radio u menadžmentu holding kompanije al-Rajhi, u vlasništvu jedne od najbogatijih saudijskih obitelji, te za Monitor Group, konzultantsku kompaniju jednog od najslavnijih američkih ekonomista Michaela Portera.

„Predavanje Russella Siegelmana sa Stanforda na prvom Pikniku još uvijek se prepričava, a siguran sam da će jednako intrigantni i zanimljivi biti i predavači s Harvarda. S druge strane, i hrvatska komunikacijska industrija ima jako puno za ponuditi, a misija je Piknika povezivati najbolje iz svijeta s najboljim iz Hrvatske“, poručuje Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404, koja je zajedno s agencijom Pepermint organizator Piknika.

Prvi termin Domaćica rezerviran je za agenciju Utorak, koju će predstaviti Jakov Vilović, te za Media Val, o kojemu će govoriti Mario Medek.

„Novost u programu su Domaćice koje od ovog izdanja postaju sastavni dio Piknika - time otvaramo prostor kolegama iz agencija da predstave svoje najbolje projekte, ideje i proizvode osmišljene za klijente, a koji su zabilježili uspjeh na tržištu. Bit će to svojevrsni show-off najboljeg od našeg tržišta“, izjavio je Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint.

Nakon uspješnog prvog izdanja koje je okupilo više od tisuću ljudi, Piknik se ponovno održava u prostoru Johanna Francka na Trgu bana Jelačića s početkom u 20 sati. Naravno, ni ovaj put ne završava s predavanjima i predstavljanjima, jer nakon njih slijedi druženje i zabava uz DJ-ice Zeldu&Elu

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije