Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 197
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
vozači reagirali

Kod NSK-a i fontana spuštaju tek postavljene 'ležeće policajce'!

ležeći policajci
Foto: Marko Prpić/Pixsell
1/6
24.03.2015.
u 15:00

Umjesto sadašnjih 1,8 do 2,5 centimetra visine, vibracijske trake spustit će se na razinu do 1,2 centimetra pa će postati samo zvučne trake

Vibracijske trake koje su ovih dana postavljene na križanju Ulice Hrvatske bratske zajednice i Slavonske avenije, a koje su zbog visine zaprepastile vozače, uskoro će se spuštati.

Naime, trake su postavljene na zahtjev policije koja je na taj način željela smanjiti broj prometnih nesreća na drugom po redu najopasnijem križanju u gradu, no kako je naknadno ustanovljeno da su trake previsoke, ići će se na spuštanje.

Za smanjenje brzine

– Riječ je o opasnom križanju na kojem je prošle godine teško ozlijeđeno pet osoba pa je odlučeno da se postave trake koje će smanjiti brzinu i povećati sigurnost – kazali su iz Grada. Dodali su da su postavljene vibracijske trake koje su visine od 1,8 do 2,5 centimetara koje će biti zamijenjene samo zvučnim trakama, odnosno, postojeće će se spustiti do maksimalnih 1,2 centimetra.

Podsjetimo, trake su postavljenje 50 do 100 metara prije semafora u smjeru sjever-jug i jug-sjever, a preko vikenda su krenuli i u postavljanje na skretnoj traci iz smjera istok prema gradu ili Novom Zagrebu. Da su postojeće trake previsoke i opasne upozorili su i građani i stručnjaci.

– Strašno. Ima toliko opasnih mjesta po gradu gdje vozači jure i ugrožavaju sigurnost putnika, a oni ih postave ovdje gdje samo ometaju promet – kazao je Matko Juran prolazeći na mopedu preko osam umjetnih izbočina od centra prema Novom Zagrebu. Vožnja preko njih neugodna je i putnicima u autobusu koji se također trese prolaskom preko niza traka.

– Jako je neugodno, budući da je autobus širok, obični ležeći policajci nam uopće ne smetaju pa ih putnici niti ne osjete, dok sad skače cijeli autobus – kazao je jedan od vozača na liniji 268 od Zagreba do Velike Gorice.

Foto: Marko Prpić/Pixsell

Ovakvo rješenje ne smatra dobrim ni Ivan Dadić, stručnjak s Prometnog fakulteta.

Automobil se raspada

– Malo se pretjeruje, vibracijske trake bolje su rješenje od ležećih uspornjaka na kojima se lome automobili, no nisu nužno najbolja opcija – smatra Dadić. Dodao je da zvučna traka mora imati isključivo neugodan zvuk koji podsjeća vozača na oprez, a nikako da se na njoj automobil raspada.

Prema podacima policije, ovo križanje jedno je od najopasnijih u gradu, odmah nakon Remetinečkog rotora. Prošle godine ondje je bilo 18 prometnih nesreća, a na rotoru 64. Od 2011. do 2013. dogodilo se 124 prometnih nesreća, na rotoru ih je bilo 290, a na trećem mjestu je križanje Vukovarska i Bratske zajednice sa 68 nesreća.

Komentara 26

Avatar Jure_Trupina
Jure_Trupina
16:03 24.03.2015.

Neka se hrvatske ceste okrenu postavljanju optičkih varki koje te natjeraju na zaustavljanje brzine, kao Europa, a ne nas maltretirati s ovim unaštivačima amortizera. Plaćamo porez i doprinose za ceste da bi nam oni stavljali prepreke koje razvaljuju aute.

Avatar comandante
comandante
16:50 24.03.2015.

Danas sam prošao... pa vi niste normalni, pa to udarta kao u stepenice, zaoblite to čudo, polomiti ćemo aute!!!! 20 godina postavljate te gluposti i još se niste naučili, namoj da zovem šerifa u Remetinec da vas postroji!!!

Avatar comandante
comandante
18:23 24.03.2015.

najopasnija raskrižja su ona sa najgušćim prometom, napišite koliko automobila prodje tim raskrižjem pa u odnosu na to broj nesreća!!! Drugo, dali je potrebno staviti 8 traka??? zašto nam uništavate automobile???

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije