Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 60
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kakva ideja!!!

Ova božićna reklama rasplakala je mnoge! Pogledajte zbog čega je postala hit

Božićna reklama
Foto: screenshot/youtube
1/3
01.12.2015.
u 09:29

Starac sjedi sam za povećim stolom, u odijelu i leptir mašni s bolnim izrazom lica jede svoju blagdansku večeru uz okićenu jelku. Što se zatim dogodilo? Ono zbog čega je ova reklama i postala hit. Pogledajte video i doznajte što je to navelo mnoge da puste suzu...

Video u kojem stariji gospodin sjedi sam za stolom u vrijeme najvećeg obiteljskog blagdana u kratko je vrijeme postao pravi hit. 

Dijeli se po društvenim mrežama, dira u srca mnogih...Što je u ovoj reklami tako posebno?

Riječ je o reklamnoj kampanji jednog stranog supermarketa u kojoj se želi naglasiti važnost zajedništva i obitelji, posebice u ovo blagdansko vrijeme. 

"Tata, ove godine nećemo moći doći k tebi za Božić. Pokušat ćemo svakako iduće godine..."

Poruka je to na telefonskoj sekretarici koja dočekuje starijeg gospodina kada sa svojim psom dođe kući iz kupnje. 

"Dat ću sve od sebe da dođemo dogodine. Obećavam, tata! Sretan Božić!"

Početak je to reklame u kojoj se dalje vidi kako starac priprema za sebe "večeru s nogu" i sa sjetom u očima gleda kroz prozor u susjeda kojemu u zagrljaj trče njegovi unuci, zamišljajući pritom svoje koje ove godine očito neće vidjeti. 

Nakon toga sjedi sam za povećim stolom, u odijelu i leptir mašni s bolnim izrazom lica jede svoju blagdansku večeru uz okićenu jelku. Što se zatim dogodilo? Ono zbog čega je ova reklama i postala hit.

Pogledajte video i doznajte što je to navelo mnoge da puste suzu...

 

 

 

Komentara 16

MA
Majur
09:48 01.12.2015.

Odlično,ljudi zaboravljaju obitelj nažalost....Ajde Todoriću,napravi i ti reklamu kako na badnju večer djeca čekaju da im mame dođu doma kad završe sa poslom do kasno u noć....

SI
simeeee
09:48 01.12.2015.

Kod nas je obrnuta situacija...svađe dolaze nakon smrti roditelja...

SZ
slaven.zadravec
09:40 01.12.2015.

Zašto kod nas nema takvih copywritera? Ili ima, ali oni koji odlučuju nemaju petlje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije