Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 192
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NESREĆA U ZAGREBU
Povratak na članak

Autobus je počeo 'letjeti', čula sam krikove i pala u nesvijest

Autobus je toliko oštećen da ga neće ni popravljati. Vozač autobusa nije želio otići iz Traume dok nije doznao stanje svih putnika

Komentari 38

DU
Deleted user
11:06 27.04.2015.

Kao prvo: hvala Bogu da nema poginulih. Po slikama je udarac bio stvarno jak! Kao drugo: sto ima ZET-ovo osiguranje sa tom nesrecom? Nesrecu nije skrivio vozac ZET-a vec vozacica osobnog automobila, sto znaci da ce sve zahtjeve za odstetu morati rjesavati njeno osiguranje!

VL
DI
duncan_idaho
10:34 27.04.2015.

to ti je kad položiš vozački u selu s jednim semaforom i pet automobila

VL
Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
10:57 27.04.2015.

Hm, ovaj dio je Texas, što se tiće prometa. Sve je poremetio semafor na Slavonskoj, koji ne služi ničemu osim usporavanja prometa i stvaranja još večeg kaosa, da bi tri auta ušlo lijevo sa istoka, pokraj propalog Mandija, za koji je semafor i rađen. Osim toga i vozači kao ova žena, koji nisu u gradu svaki dan, nego dolaze izvana, dodatan su problem. I sada imaš 30 razbijenih, koji će svi tužiti ZET. A što bi bilo da se bus, prevrnuo, što se kod ovakvog naleta na bandere, moglo i dogoditi?

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
14:03 27.04.2015.

Vito@ Da se vozač busa zabio u automobil onda bi pisali zašto ga nije ne samo pokušao već ga je i morao zaobići. Niste nikad culi za nesvjesne reflekse?! Sad ispada da je vozač autobusa kriv. Putnici su osigurani u vozilima ZET-a ali će naknadu tražiti od osiguranja od vlasnika osobnog automobila.

VL
RT
Rollo.Tomasi
11:37 27.04.2015.

Pa kaj, svakome se može desiti da ne vidi bus na cesti. Dožine oko 15 metara i visok oko 3 metra. Plus - minus.

VL
DR
dragica949
13:13 27.04.2015.

Sad je valjda mnogima jasno zašto se treba registrirati iako imaš mjesečni pokaz,jer samo tako imaš dokaz da si bio u vozilu.O onima koji se šveraju,ne treba komentirati.

VL
KM
KMJ
10:25 27.04.2015.

Svakome se nesreca moze desiti no, veca je sansa da se desi ljudima koji dolaze iz krajeva u kojima nema semafora ni rotora, apsolutno kriv sustav koji da vozacku dozvolu na temelju 2kilometra vožnje po selu sa neasfaltiranom cestom, takođerđer sam imao sudar zbog ČK tablica jer je zakocio bezveze sa svojom skodom te zatim otperjao kada je stetu iza sebe napravio, KR tablice da ne spominjem, za prometne znakove i žmigavce nisu culi.. sami smo si krivi jer sustav polaganja nije za sve isti, ne kazem da je ovdje to slucaj 100% ali.. virovitica registracije + vozačica (vozačice nemaju retrovizor)

VL
CR
Crafter
10:23 27.04.2015.

E sad da vidim ove kaj se prave pametni da nema šanse da kupe kartu,oćete odštetu? :)

VL
EP
ephesus
15:26 27.04.2015.

mene zanima zasto je u "centru grada" trava ovolika? Za jedan glavni grad ovo je dosta ruzno...

VL
OB
ObrenM
16:41 27.04.2015.

Tko nije profesionalni vozac autobusa ili slepera ne moze realno komentirati ovu nesrecu.Vezano za brzinu busa uvjeren sam da je bio u granicama dozvoljene brzine,sto ce se dokazati izuzimanjem tahografa.Sto se tice seoske vozacice uz primjerno oduzimanje vozacke,trebalo bi je uputiti na ponovnu provjeru vozackog znanja,koje evidentno nije dovoljno niti za voznju traktora po njivi.

VL
ZG
zgbuco
11:49 27.04.2015.

U našim auto školama je najbitnije da se plati i nauči kak sitskati "papučice" i okretati volan. Vožnja "malog auta" ili vožnja kamiona i autobusa, je apsolutna ista stvar. Nije to samo puko stiskanje papučica i vrtenje volanom, nego jedann odgovoran i opasan posao. Volim raditi jednu vrlo jednostavnu usporedbu:" Ak delaš nekaj od drveta i nisi koncentriran, udaril se budeš čekićem po prstu ili si ga budeš odrezal nekom pilom/ Ak vožnju smatraš samo vještinom vrlo brzo budeš u grabi ili bolnici". Potrebno je puno više od puke vještine i znanja stiskanja papučica i vrtenja volana.

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
17:29 27.04.2015.

Autobus je vozio na liniji 276 a ne 216. Samo toliko.

VL
VI
Vito
13:51 27.04.2015.

duncan_idaho 27.04.2015 u 10:34h _______ Prije bih napsiao da je ispit položia u garaži, ili na zadnjem sjedištu. __________ Jeftinije, brže i lakše, a dokaz je vidljiv. _________ Najgore od svega što autoškola, a niti instruktori autoškola, ne plaćaju nikakveve kazne zbog sudara koje prouzroče njihovi učenici. ___________ Kad bi autoškole i instruktori plaćali kazne u iznosu jednoakm vrijednosti šete, razmislili bi koga će i kad pustiti na ispit. _______ Ovako ih baš briga, plate im, daju potvrde da "znaju" voziti i evo ti uništenog autobusa. ________ O smtrnim sudarima ne ovom prilikom.

VL
PU
puma07
15:28 27.04.2015.

U ovim komentarima se može zaključiti da ima jako puno generala poslije bitke.

VL
OB
ObrenM
16:41 27.04.2015.

Tko nije profesionalni vozac autobusa ili slepera ne moze realno komentirati ovu nesrecu.Vezano za brzinu busa uvjeren sam da je bio u granicama dozvoljene brzine,sto ce se dokazati izuzimanjem tahografa.Sto se tice seoske vozacice uz primjerno oduzimanje vozacke,trebalo bi je uputiti na ponovnu provjeru vozackog znanja,koje evidentno nije dovoljno niti za voznju traktora po njivi.

VL
DU
Deleted user
11:14 27.04.2015.

na svim zagrebačkim cestama uz trgovačke centre, poslovne hale, carinu, brzina je ograničena na 50 km, čini se da je bus vozio malo brže s obzirom na zaustavni put...

VL
VI
Vito
13:59 27.04.2015.

dragica949 27.04.2015 u 13:13h ________ IJavno gradski prijevoz MORA BIT BESPLATAN ______ Ne vićem, nema potrebe, ali plaćamo porez, plaćamo prirez, ovi imaju duplo veće plaće od stvarno zaposlenih, gradske pijavice i "krave muzare" primaju plaću veću od stvarno zaposlenih u proizvodnji, a novce dobivaju iz gradskog i državnog proračuna kojeg plaćaju svi zaposleni u stvarno proizvodnim pogonima. _______ Uz to, činovnici gradske uprave i sličnih "jasli" imaju službena vozila na raspolaganju, ako ne službena, onda privatna, ali se ne voze javnim gradskim prijevozom. __________ Zašto mi njima moramo plaćati za gorivo u njihovim vozilima, a mi se grupno vozimo javnim vozilima i još plaćamo njima za njihovu samostalnu vožnju njihovim privatnim vozima????????????? ____________ Plaćajući porez i prirez u stvarnosti plaćamo gorivo za osobna vozila apartčika koji se sami voze na posao i s posla. __________ Zato javni gradski prijevoz mora biti besplatan.

VL
TH
than
10:13 27.04.2015.

U tome i je problem. U stajanju. Kako karta moze isto vrijediti i za stajace i sjedece mjesto ? Sa zetovcima dok stojis se osjecas kao da si krumpir u vreci. Gas, koncica, gas, naglo kocenje, gas... Jos, ako se drzis za onu plastiku gore, nakon voznje imas osjecaj kao da si bio u teretani, a ne u autobusu.

VL
VI
Vito
13:45 27.04.2015.

Vozač autobusa izbjegavao automobil pa udario u rasvjetni stup. Više ozlijeđenih! _____________ Da je vozio kako treba, nastradalo bi samo vozilo koje je presjeklo put javnom gradskom prijevozu. ________ Ako se sjećate, o tome sam pisao - vozi i nek se miću oni kojima nje mjesto na prometnici, a imaju čak i vozačku, što bi moralo značiti da su išli u školu za učenje pravila ponašanja u prometu i upravljanja osobnim vozilom. _________ Ovako je zet-ovac napravio štetu ne samo na autobusu, uništio bespotrebno autobus, nego i "holdingu", ili gradu Zagrebu, u čijem je već vlasništvu, jer će sad svi putnici dobiti odštetu. __________- Da je vozio normalno, izgurao bi osobno vozilo s ceste i nastavio dalje, malo bi se autobus potresao, kao da vozi po cestovnim rupama, a putnici ne bi niti osjetili, iako bi možda nešto i čuli.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.