Sagradit ćemo pothodnik i novi kolodvor po europskim standardima
Novo ruho stari bi kolodvor trebao dobiti tek 2020. Dio je to projekta HŽ Infrastrukture teškog ukupno 1,5 milijardi kuna
Komentari 9
Što, znači HŽ, odnosno država dugoročno odustaju od moguće najvažnijeg teretnog/putničkog željezničkog pravca na 10 paneuropskom koridoru, pravca Zagreb-Dugo Selo-Vinkovci, koji čini najvažniji dio pružnog sustava države?!! A isti je pravac u očajnom stanju, godinama samo krpan, bez ozbiljnijih ulaganjanja u rekonstrukciju i modernizaciju! Ilustracije radi, od Zagreba do Sl. Broda prije desetak godina vozilo se okruglo 2 sata, dok je na istom pravcu, čak i onim modernim Končarevim vlakovima danas potrebno preko 3 sata, jer su bitno smanjene brzine na pravcu iz sigurnosnih razloga! Ima tu još takvih dubioza unutar HŽ-a, koje je jako teško opravdati zdravim razumom, kao što je i neulaganje u modernizaciju pravca prema Dalmaciji, ukidanje pojedinih linija, suludo smanjivanje frekvencije pojedinih vlakova... Čovjek si postavi pitanje, znaju li masno preplaćene uprave HŽ-a kao i naše vlasti koji je core business željezničarske tvrtke, ili možda imaju neke druge planove!
Svaka čast da se bilo što gradi, pa tako i ovaj pravac pruge! Rekavši to ne mogu se više načuditi poslovno-ulagačkoj politici HŽ-a, odnosno naših vlasti! Koliko god bio važan ovaj pružni koridor, mislim da je u barem istom rangu,gu, pa čak i bitno jači pravac Zagreb-Dugo Selo-Vinkovci, koji je sasvim sigurno najznačajnija putnička dionica HŽ-a! Kada se planira konačno početi s rekonstrukcijom i uređenjem tog pravca, koji je u katastrofalno lošem stanju, a dijelu od Novske samo jednotračna linija?!! ne znam jesam li možda nešto propustio, ali upravo se ova vlada želi pokazati kao ona koja će važnim projektima podići Slavoniju i hrvastski istok iz letargije i propasti! Kako to misle postići ako se konstantno veliki novci ulažu na zapadnom dijelu države?!!
Dobro je da se i ovo gradi. Koliko novaca ulupavamo svake godine u tzv. nevladin sektor ili u ideološke projekte poput HAVC-a mogli bismo komotno svake godine izgraditi modernu bolnicu ili ovakvu infrastrukturu. Što se tiče ovog projekta, nadam se da će HŽ izdvojiti novce i za video nadzor kako se nekolicini huligana ne bi dopustilo da se ovaj novi kolodvor pretvori ubrzo u ruglo.
Zašto Zagreb ne pomakne glavni kolodvor negdje južno prema aerodtomu ili tu negdje? Tada bi umjesto podzemnog metroa, imao slobodnu prugu dugo selo - Zaprećić a i od sadašnjeg glavnog kolodvora do Jastrebarskog i natrag pa do Zaprešića ili Dugog Sela? Samo bi Stanice vlaka trebali malo bolje prilagoditi dostupnosti putnicima i načiniti koju stanicu više! I eto, Zagreb ima podzemno-nadzemnu željeznicu "Metro"! Ljudi moji, gdje su Vam ideje, Vi koji nad vodite?
Treba stvarati sve u Zagrebu i doseliti sve Hrvate u jedan grad...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad će slavonija doći na red :(