Na Trnje stigla legalizacija, ali ne i za 30-ak vlasnika kuća
Sporni ostaje koridor Prisavlje, trasa na kojoj je prije pedeset godina planirana prometnica
Komentari 7
TH
Lako je legalizirati nelegalnu gradnju po selima, ali po gradovima ?!?!?! Selo ide i najmanji problem (ionako malo tko vise zivi tamo i trebalo bi biti besplatno, ako itko vise zeli zivjeti na selu), ali u samom gradu ide masa problema, jer bi trebao postojati prostorni plan...
MI
Treba to cijelo Trnje srusiti, sramota u centru grada. Neka ljude posteno obestete i neka se urbanizira.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Opet pitanje: tko je, kako i zašto poklonio HRT-u zemljište na planiranom produžetku ulice Prisavlje, a na kojem je HRT zatim sagradio privatni ograđeni parking? Svako malo ide priča o mojim Trnjanima, a nijedan članak, ali doslovce nijedan, ne potegne pitanje HRT-a. Koga okvirno zanima - na satelitskom pregledu Google Maps imate djelić parkinga. Snimke su stare; u međuvremenu se parking proširio za još 100 metara, do zavoja na Trnjanskoj strugi, a koja je trebala biti produžetak Prisavlja.