Gdje se u Zagrebu najbrže vozi: Na Slavonskoj vozači vole 'potegnuti' brže nego na obilaznici
Kamere od ljeta na 10 mjesta u gradu snimaju promet i evidentiraju one koji voze iznad dopuštenog. Za takve je kazna od 250 do 5000 kuna
Komentari 15
na nekim dionicama slavonske ogranicenje je smijesno
mup ne zna raditi posao tj.sluzi se metodama milana bandic od nekomercijalnih komunalnih djelatnosti stvorio je stroj za stvaranje love koji je nezakonit.!!!Osim toga postoje brdo prekrsaja koji ih uopce ne zanimaju!!!
pljačkanje građana nastavlja se ubrzanim tempom! boli vas briga za sigurnost, cilj vam je samo napuniti nezasitni državni proračun da premijer na odlasku ima para još ovih par dana!!!!!!!!!!!
Hm, ujutro u pola osam i popodne u pola pet, kolona na Slavonskoj je duga koliko je duga Slavonska. I to nikoga ne je be, jer 10 000 ljudi stoji u koloni i kasni na posao zato što je neki glupan projektirao signalizaciju kao u Afganistanu. Ali kad treba derati jadne nervoznjake, koji stisnu malo gasa u rupama stajanja na cesti, onda na njima rade službe sa 10 000 zaposlenih, jer su vozači koji prekorače brzinu za 10 km/h i opaki pijanci sa 0.6 promila u krvi, neprijatelji države broj 1, za razliku od ovih koji su drmnuli milijune i još se griju na državni trošak u Remetincu.
Koliko sam primjetio kamere se postavljaju na najširim i najravnijim cestama, a cilj je ubiranje novca od kazni.
Najbolje bi bilo obojiti sredinu ceste u boju vezanu za ograničenje. Recimo za 40 crvena, 50 žuta, 60 narančasta, 70 zelena, 80 plava. Sve ostalo u bjeloj boji.
Baš me zanima koliki je broj tih kazni naplaćen tj koliko ih je stornirano preko raznoraznih vezica ta bi mi informacija bila puno zanimljivija.
10 milja kuna u tri mjeseca.....nije loše:) isplatila se oprema u 3 mjeseca:)
Svugdje na svijetu se najbrze vozi tamo gdje je pravac i velika vidljivost. Svugdje na svijetu se te "gradske autoceste" ukidaju , preuredjuju , brzina se ogranicava na 50 km/s. Kod nas , gas , gas !!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A da razmislite da svaki razvijeni grad ima brze koridore, te da nisu sve prometnice jednakog prioriteta. Na Slavonskoj/Ljubljanskoj zapravo ni ne bi trebalo biti semafora, niti lijevih skretanja. Ograničenje 90 km/h. Kaos stvara neadekvatna kategorizacija prometnica i neoravilno postavljeni semafori. Takvih brzih prometnica mi moralo biti barem 5-6 koje povezuju cijeli grad.