Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 132
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Sigurnost vožnje na dva kotača u Zagrebu
Povratak na članak

Manjak staza u gradu opasnost je za bicikliste, evo rješenja za smanjenje nesreća

Staze se mogu osvijeliti i "mačjim očima"

Komentari 11

Avatar japunduša
japunduša
14:04 24.04.2015.

Treba se raditi na sigurnosti,ali ne samo biciklista. Kao pješak,sad provjeravam "mrtvi kut" kad trebam presjeći biciklističku stazu. Razlog: biciklisti se na pješake koji se slučajno nađu na njihovoj stazi uopće ne obaziru. Jure,psuju i najrađe bi preletjeli preko njih. Malo više pažnje i strpljenja ne bi bilo na odmet i kod njih.

VL
TH
than
14:22 24.04.2015.

Pjesaci po biciklistickoj stazi, a najbolji su oni u dalton stilu gdje hodaju jedno pored drugoga kao da nema vise nikoga na svijetu (pa, ako brze hodas od njih ili nosi sirenu sa sobom ili na cestu), bicikli po pjesackoj makar je pokraj prazna biciklisticka. Biciklisticki slalomi izmedju pjesaka. Pesek na uzici na jednoj strani staze, a gazda na drugoj. Svako gleda samo na sebe. Nazalost takav mentalitet se ne mijenja preko noci.

VL
Avatar sunčano_jutro
sunčano_jutro
14:15 24.04.2015.

Biciklističke staze trebaju biti fizički odvojene od nogostupa i kolnika. To je jedino ispravno rješenje. Stručnjake koji iscrtavaju staze "pro forma" treba platiti studijsko putovanje u Nizozemsku da vide kako to radi razvijena zemlja. Na biciklu možete doslovno proputovati s jednog kraja zemlje na drugi, a da ceste tek sporadično prelazite.

VL
VL
vlatx
17:07 24.04.2015.

A na koji se način može spasiti biciklist po noći kada nema niti jednog svjetla na biciklu i vozi u tamnoj odjeći po slabo osvjetljenoj ulici? Na koji način objasniti biciklistu opasnost kada s vozi u suprotnom smjeru u jednosmjernojj ulici bez nogostupa, gdje se nalaze parkirana vozila s jedne strane? Sličnih primjera ima jako puno, ali nitko ne pokreće akciju ranog osposobljavanja vožnjom biciklom djece u osnovnim školama, pa čak i srednjim školama. Sama kupnja bicikla ne rješava problem neznanja vožnje istoga a sve gore spomenute ideje s prometnog fakulteta su odlične ali edukacija i veća nenajavljena kontrola policije u večernjim satima bi prilično donijelo osvještenju samih biciklista kakve ih sve opasnosti očekuju na cesti a ne razmišljanje "to se događa nekom drugom!!!". Uostalom svi naši stručnjaci mogu pametovati i predlagati koliko hoću ali dok nema odgovarajuće akcije policije, grada i samog ministarstva obrazovanja možemo samo čitati novinarske članke o nesrećama.

VL
KS
krao_sam
14:47 24.04.2015.

jedan ide krivom stranom ,a drugi je isto iz b os ne

VL
KS
krao_sam
14:46 24.04.2015.

jedan ide krivom stranom ,a drugi je isto iz b os ne

VL
JO
josmalopanestalo
09:25 25.04.2015.

najbolje je kad se bude kopalo za metro da se kopa i za bicikliste ili kad se tramvaj bude dizao na kat (metalnu ili betonsku konstrukciju) da se biciklistima složi staza pored tramvaja, tak bi lijepo mogli voziti odvojeno od auta i pješaka i svi sretni!!

VL
ZA
zambezi
16:04 25.04.2015.

Manje više,u svakoj ulici bi se nogostup s jedne strane ulice mogao iscrtati za bicikliste,a po drugoj strani mozemo mi pješaci ,pa nema nas toliko da nebi mogli hodat po jednoj strani. A oni nek se voze sami i nebi bilo opasnosti ko sad. Jer iskreno vozit se biciklom po cesti nije dozivljaj,s obzirom da i u autu te poneki divljaci hoce preskocit.

VL
FC
fcod
13:06 24.04.2015.

Staze za bicikle je trebalo ucrtati (uzeti) od kolnika, a ne od pločnika. Ovako je preopasno!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.