Jeftiniji parking stvorit će kaos, svi će nahrupiti autima u centar grada
Kao moguće rješenje vide smanjenje cijena javnog prijevoza i uvođenje Park&Ride sustava. Odluke se u Zagrebu, kažu stručnjaci, donose doslovce preko noći
Komentari 11
Prometni stručnjaci ne razmišljaju o tome da centar grada propada i da sve manje ljudi ide u njega. Ljudi su se navikli odlaziti u šoping centre gdje se mogu parkirati u garažama i ne pada im na pamet tražiti mjesto pola sata. Zato mislim da bi se trebalo sagraditi još podosta javnih garaža u centru i tek tada bi bilo kakve takve šanse da centar preživi.
Mogu ti "stručnjaci" pričati što hoće, no ne vidim po što se ide u centar Zagreba?? Sve što još uopće radi nalazi se izvan centra, sve je manje dućana, radionica, obrtnika koji rade u centru. Po što ići u centar osim prosvjedovati protiv nesposobnih i korumpiranih vlasti. Od Božića nisam bio u centru ili na Trgu, što ću tamo??? Bandiću, razmisli o povlaštenim kartama za nas još zaposlene u drugoj i trećoj zoni, da možemo kupiti kartu za radno vrijeme, jer ne može biti ispravno da moja kolegica koja stanuje u novom dijelu Zg u trećoj zoni povlašteno parkira tamo gdje stanuje, ali i ovdje gdje radi, a ja i drugi ne možemo barem ovdje gdje radimo. To se mora popraviti i parking će biti pun! Ostavimo se pametovanja i velikih ideja, koje godinama ne donose ploda, to su ideje brzosvršenih prometovih inženjera i doktora koji potpisuju lažne diplome!
Centar Zagreba poslovno izumire, možda ga jeftiniji parking oživi.
Uz ovakvu gradsku vlast možemo samo nazad.
neće svi nahrupiti autima u centar jer nema dovoljno mjesta za parkiranje a nije ni povoljno kako se prikazuje za prosječan džep. nije više problem grada parkiranje u centru i okolici već tranzitni promet koji postaje neizdrživi, nema više onee klasične špice sada su ulice zakrčene vozilima od 6.30-18 sati. ako želiš normalno prometovati gradom prisiljen si koristiti osobni automobil kad je javni prijevoz spor, nepouzdan, skup.
mazanje ociju! mozda neki splicanin moze vidjeti i reci: blago vama, bandic snizio cijenu parkinga, a ne znaju da tamo gdje je bila druga zona sada je prva, gdje je treca sada je druga, tako da je realno povisio cijene. o tome nitko ne zeli pisati. a jedino je snizio u strogom centru u koji ionako nitko ne ide bez razloga.
umjesto da snize cijenu tramvajske karte na pet kuna, oni snize cijenu sata parkiranje, ....biseri...
Svi europski gradovi uklanjaju automobilski promet iz centra, ali Zagreb se baš mora svim silama izjednačavati s Beogradom, ha? Neka, neka. Još ćemo mi na Trgu dobiti i trajno postavljen šator, iz kojeg će vrištati neka Ceca ili Milojka.
Interesantno je da se odluke donose preko noci ,onda se povuku nakon pra mjeseci jer nisu rjesenje... nek pitaju njemce jer ionako kazu da od njih prepisuju.. u njemackoj tko nema zelenu plaketu na svom autu ne moze sa njim u centar grada..Tako su rjesili zagadjivanje zraka ,manjak parkirnih mjesta i guzvu na cestama u centrima gradova.
ovdje se vidi da ekipa nema blage veze te se donose odluke koje ni struka ne smatra pametnima. Nijedna odluka nije razrađena do kraja. Gradonačelnik pametuje i rješava pitanja kojim se novac ulijeva u gradsku kasu za krpanje rupa koje njega promoviraju a problemi grada pa i prometni problemi su e prestali rješavati prije 30-tak godina
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nabijem ovakve stručnjake....samo neka padaju cijene parkinga u metropoli i dobro