Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 164
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
moderna željeznica
Povratak na članak

Ima li tko barem milijardu eura? Grad Zagreb želi prugu ispod zemlje, a HŽ na stupovima

Kako bi putovanje vlakom učinio primamljivijim što većem broju putnika, HŽ sljedećih deset godina planira modernizirati prugu kroz grad. Samo za projektiranje potrebne su četiri, a za radove još šest godina

Komentari 26

Avatar Django
Django
19:22 03.02.2014.

E moj Molotov, imaš pravo. Opet se javljaju kočničari. Kladim se da su lutomirski, Stojimir, Dotepenec...prvoborci "akcije za grad" ili kako se već zove. Nije važno promisliti, važno je kočiti gdje god se to stigne. Inače, ovo je ideja HŽ,, a ne gradske vlasti. I to iz razloga što svi vlakovi iz Dalmacije i Primorja na putu za Slavoniju ili Međimurje, prolaze kroz Zagreb, pa je tu usko grlo. Ili netko misli da bi brzi vlakovi kojih će biti u budućnosti trebali juriti kroz središte grada sa 180 km/h!? A grad Zagreb ima pravo reći kakve zahvate dozvoljava na svom zemljištu. I stoga se slažem sa time da se kompletan željeznički promet kroz grad spusti pod zemlju i da Zagreb konačno postane normalan grad, a ne da bude žrtva prometne povezanosti juga i istoka zemlje, samo radi toga nasilno podijeljen na dva dijela koja je nemoguće normalno spojiti. Što se tiče tunela, to uopće nije toliko skupa i zahtjevna varijanta, jer se ne može usporediti sa, na primjer, tunelom Sveti Rok. Ovdje nije potrebno bušiti živu stijenu nego samo izvesti otkop na već postojećoj trasi pruge (dakle nema otkupa zemljišta), stabilizirati zidove, postaviti svod i sve zatrpati već iskopanim matrijalom. I prodajom novostvorenih površina takoreći u centru grada, može se pokriti dio troškova, što nije moguće gradnjom nadvožnjaka.

VL
Avatar M O L O T O V
M O L O T O V
17:25 03.02.2014.

Beograd je to davno izgradio a gradnja je započela u još godinama prije Titove smrti, a dovršena je prije 20 godina. Imali su i veliku nesreću, u odronu zemlje ispod Karađorđevog parka poginulo je stotinjak radnika. To je naravno biloo zataškano. Poslije su morali silnim bušotinama punktirati tlo ispod cijelog parka. Ovo sve navodim stoga što kada bi naši ljudi došli u Beograd sve bi građevine promatrali s divljenjem, ali zato u Zagrebu ne dopuštaju iskopati rupu u Varšavskoj ulici ! Mi imamo dežurne kočničare, a za sve ove godine zaključio sam da koćenje dolazi najčešće od strane 5. kolone koja organizirano iznjedri kojekakve aktiviste i indirektno strahovito djeluje !

VL
TB
Toni broo
17:59 03.02.2014.

Trebaju nam ovakve investicije!

VL
DO
Dotepenec
16:20 03.02.2014.

Izgraditi akvadukte sa kaskadama na stupovima je višestruko korisna opcija. Lijepo je za vidjeti, bila bi atrakcija, brodicama mogu ići putnici a i turisti u razgledavanje grada. Mogu se povezati sa fontanama i Jarunom s kojima bi zajedno služili zaa rashađivanje a i po ljeti bilo bi vode u dijelovima grada gdje je još nema te bi se nakon kupanja građani mogli skloniti u hladovinu ispod njih. Još samo ostaje dignuti lovu iz fondova EU.

VL
DA
davos24
07:40 04.02.2014.

Ima milijardu eura JPMorgan, po kamati od 12,5%. Tako će se to i gradit isto kao i autocesta. Pa eto vam onda korupcija tobožnja dok banka isisava zadnju kap krvi iz gradjanstva.

VL
ST
strsljen2013
16:05 03.02.2014.

Pa nemaju dovoljno ispravnih vlakova i vagona za ova 2 kolosijeka.

VL
Avatar Azriel
Azriel
09:12 04.02.2014.

Kaj se tiče Zagrebačkih podzemnih voda, koje su desetljećima izlika raznim kočničarima, koji su protiv gradnje podzemne željeznice, treba koji put pogledati i National Geographic, pa vidjeti kak se to u svjetu rješava. I nije ovo tak mali grad kak netko stalno prezentira.

VL
TO
tovaravot
10:32 04.02.2014.

a kad misle (i kako) spojiti gojka šuška sa slavnoskom? zakaj stati sa izdizanjem (ili spuštanjem) kod heinzelove? treba ići skroz, ako ne do sesveta, onda bar do dubca..

VL
DU
Deleted user
17:36 03.02.2014.

Triba vratit parnjace i samo jedna pruga i jedan kolodvor sa 5 drvenih klupa a tu milijardu/Uzet nazad od ratnih profitera/ i podjelit postenim Hrvatima.

VL
BL
Blomberg
14:10 19.02.2014.

Sagraditi jos jednu prugu iznad postojece bilo bi najjeftinije i najbrze, za podzemnu gradnju je nasa infrastruktura premala a i bilo bi to puno preskupo , a da ne pricam o trajanju.

VL
Avatar Plantago
Plantago
09:55 05.02.2014.

Zašto Heinzelovom do aerodroma? Kaj bi nam vlak tutnjal kroz križanja, ili bi oni i tamo stupove? Svašta! Zašto ne odvojak iz Velike Gorice, to je samo par km, za početak. Onda do Samobora. Već time će se znatno poboljšati prijevoz.

VL
Avatar fijolica
fijolica
11:48 04.02.2014.

Konačno stvarno dobre ideje za Zagreb i Zagrepčane, ali i Hrvatsku.

VL
TR
Trnjanec
08:25 04.02.2014.

"na trasi između Zapadnog kolodvora, Heinzelove ulice i Save izdići na stupove u dužini devet kilometara ili, prema drugom prijedlogu, ukopati u zemlju" MOLIM??? Ovi bi radili prugu uz Savu!!! Strašno!

VL
KB
katarina.butkovic
16:53 03.02.2014.

mmmmmmm

VL
DU
Deleted user
15:21 03.02.2014.

Rijeku Savu treba stavit na stupove. Prugu ostavit di je, ceste također, a ljudi neka žive pod zemljom.

VL
AA
aabbcc
17:35 03.02.2014.

..ispod zemlje, a HŽ na stupovima ______ ova prva je bolja da narod nista ne vidi a i na mobitel da vise nista ne cuje i ne prica kada se vozi..

VL
LU
lutomirski
15:53 03.02.2014.

blesavi megalomani, drzava propada, ljudi nemaju kinte za odmor, a oni sanjaju o METRO,za taj mali gradic...

VL
CA
Cafa
16:54 03.02.2014.

Čestitam, upravo ste izumili tramvaj.

VL
DA
davos24
19:06 03.02.2014.

Ma uredite aerodrom i napravite stadion a dosta više prodika o esteticizmu, Bandiću rekao si najmanje 5,6 puta da ćeš urediti stadion unazad 10 godina, i maksimirski i kranjcevicevu i kajzericu, pa kako te nije stid više, sta vam jee bilo da ste morali ddat onolko zemljište za onu ambasadetinu da sad nemozete od Buzina i aerodroma nista dovest do grada, pa dovedite onda USAID neka oni ako oče još vise zemljišta neka financiraju stadione parkove i fontane

VL
MA
Makizg
18:04 03.02.2014.

Božu Petrova za novog gradonačelnika Zagreba

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.