Život je na Zemlju došao s kometom iz svemira

sve
WEB
VL
Autor
Hrvoje Dečak
03.02.2010.

Ljudi su izvanzemaljci koji su naselili Zemlju, tvrdi britanski znanstvenik Chandra Wickramasinghe, koji zastupa tezu prema kojoj je ljudska vrsta nastala izvan Zemlje, a naselila ju je tek nešto kasnije, piše britanski Daily Telegraph.

Prema njegovim studijama život na Zemlji počeo je prije prapradavnih 3800 milijardi godina, a on tvrdi i to da su ljudi naselili Zemlju nakon što je u naš planet udario komet.

- Mi smo svi izvanzemaljci i dijelimo isto svemirsko podrijetlo. Zapravo, mi smo povezani lancem koji se proteže preko svemira. Svi dokazi upućuju na to - uvjeren je Wickramasinghe.

Britanski znanstvenik također vjeruje u to da se život prenosi s planeta na planet već milijardama godina. Naime, prema njegovu vjerovanju kometi udaraju o planete i na taj način se prenosi i živa materija. Također drži da neki prežive i bivaju prebačeni na druge planete u okviru vremenske skale koja iznosi nekoliko milijuna godina.

Međutim, iako zastupa spomenutu teoriju, britanski prirodoslovac ne zna objasniti kako i gdje se prvobitno razvio život.

- Dokazi iz astronomije podržavaju moju teoriju da se život nije razvio na Zemlji. Još uvijek mi nije poznato kako je život nastao, no činjenica je da je nastao u izvan nje, počeo se širiti i njegov opstanak je zajamčen - optimistično je kazao profesor Wickramasinghe.

Slična je teorija objavljena prije dvije godine, a tvrdi da je udar meteorita prije 490 milijuna godina vjerojatan uzrok stvaranja prvih složenih višestaničnih bića. Ta studija koju je inicirao danski prirodoslovni muzej otkrila je nove, raznolike oblike života koji su evoluirali u oceanima, odakle potječe sav život.

16:37 03.02.2010.

kako niste nebeski narod, kad imate bazu u međugorju , dragi bogo vam se obraća direktno preko \" kipića \" !

16:41 03.02.2010.

morski žalosno je to da su nas religijske debilčine toliko podelile i nahuškale jedne protiv drugih da ćemo trpeti traume za sva vremena !

16:34 03.02.2010.