'Svjedodžbe gimnazijalaca neće se prepoznavati u Europi'
"Voditelju dr. Jokiću u travnju 2015. sam predložio da svaka skupina uz stručnog voditelja ima i metodologa. Nije me poslušao"
Komentari 4
,uzasni ,stipe suvar je sa svojim reformama bio jos dobar naspram ovih ,,,,,,,neznalica,,,,,uzas,,,
a da profesore pošalju na edukaciju?
Ako ispravno razmisljam HKO predstavlja nivoe znanja koji se mogu komparirati izmedju razlicitih disciplina, struka .. a isto tako komparirati sa sistemima drugih zemalja (od najnizih kvalifikacija do doktorata). Ako uzmemo vas primjer s kruhom i uskladjenosti s HKO, komisijee su trebale napraviti okvirne kurikulume gdje su trebale odrediti koji nivo znanja treba imati pojedina disciplina po vertikali, pojednostavljeno, 'pekar' i 'pekar i slasticar' gdje je pekar nizi nivo. Obicno kurikulume rade predavaci iz podrucja sto je dobro a sto vi primjecujete da metodologija nije uskladjena je pozeljno jer dozvoljava prilagodbe za pojedine discipline. Slijedi uvodjenje reforme sto je tezak i dugotrajan proces. Ja sam radio na uvodjenju jednog takvog sistema 18 godina (strukovnog) i tek nakon 10 godina reforma je prihvacena i razvija se i sada u pozitivnom smjeru. Gimnazije i High Schools nisu ni prepoznate ako nemaju strukovnu ili skill komponentu zato neki sistemi to uvode ali nije obavezno. Izazov reforme je kako stvoriti mehanizme koji osluskuju i realiziraju zahtjeve zainteresiranih (stakeholdere), studenta, industriju, drzavu, interesne grupe, strukovne grupe i sl. U takvom sistemu odgovor na manjak radnika u ugostiteljstvu se rjesava u vremenskom razdoblju od tjedan dana do godine dana.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jokićeva (ili bolje rečeno: Jovanovićeva) "kurikularna reforma" je katastrofalna. Ovo o čemu govori Bošnjak važna je zamjerka, ali najgore je što je ona samo jedna u dugom nizu isto tako teških zamjerki ovom programu.