Vikendom i ljeti poskupite cestarine, broj radnika prepolovite
Uštedite na održavanju autocesta: ophodnja vam autocestama prolazi četiri puta na dan, u Britaniji jednom
Komentari 27
Vinjete.
Zanimljivo je da cijela Evropa vidi naš problem samo ne naši stručnjaci s poznatim prometnim fakultetom
U svim državnim tvrtkama imamo 30-40% izmišljenih i nepotrebnih radnih mjesta na kojima politički uhljebi parazitiraju sa plaćama od 6-7 tisuća kuna, plus da se pošteno radilo autoceste bi nas izašle duplo manje, znamo svi kako su se nabijale cijene, pa se prepuštalo kooperantima da odrade posao za pola cijene, farbali su se tuneli, itd.
Vinjete. Kraj priče.
Najveća tragedija je u tome što nama netko treba reći što da napravimo. Ovo znaju i naši stručnjaci ali nitko ih ne doživljava (ovako nam ovi to masno naplate), političari i sindikati su najodgovorniji za trenutno stanje. Smatram da mi kao turistička zemlja trebamo podignuti standard redovnog održavanja, a ne ga smanjivati kako to ovi preporučuju....Odmorišta moraju biti besprijekorno čista, pokošena.....
Dakle, Birtanci će nama govoriti o zimskoj službi. Prvo, kada pada snijeg, jedino si siguran da prema Dalmaciji i rijeci možeš autocestom jer će očistit. Ako ne odmah, u roku 12h sigurno. Drugo, kad u Britaniji padne snijeg, to je neradni dan...o optimizaciji uvijek možemo razgovarat, ali povećanjem cestarine će otjerat i ono malo domaće publike na D1 i staru cestu prema Rijeci. Općenito, takvi konzultanti su samo mlatipare i rijetko su od neke koristi.
Imate izlaza/ulaza na autocestu, gdje van sezone prodje stotinjak automobila u 24 sata. I sad zamislite, da za taj izlaz/ulaz trebate sest djelatnika za 40-satno radno vrijeme plus jos tri djelatnika za ostala dva dana i tri smjene u tjednu. Osim toga, zasto se van sezone, kod dugih tunela ne zatvori jedna tunelska cijev? Sveti Rok ili Mala Kapela, potrose toliko struje za osvjetljenje i klimatizaciju, koliko i jedno mjesto od tri tisuce stanovnika. I konacno, zasto treba full time zimska sluzba? Dovoljan je kostrur profesionalaca, a ostatak popuniti sezoncima, koji ljeti rade na moru a zimi ciste ceste. Ja sam cijeli koncept, vec prije tri godine poslao HAC-u, medjutim, vjerojatno su ga Stanic i kompanija nistili, jer stite svoje ovcice, od otkaza.
Cestarine i to jos u jednom smjeru su odvratno skupe. Za te novce u nekim drzavama Europe kupis polugodisnju vinjetu. Ako zelite ustediti uvedite vinjete jer vrijeme je za to.
Ovaj sadašnji sustav naplate i malo ulaza-izlaza (na autoceste) ne doprinosi razvoju gospodarstva naših gradova i sela.
Koji kretenski argument "vinjete nisu pravedne prema onima koji rijetko voze po autocestama". Pa kretenoidu nisu autocesete građene za vozače koji se rijetko voze, oni se ionako RIJETKO voze pa im je svejedno koriste li auto ceste ili obične ceste. Pitam tog kretenoida iz Atkinsa; "Glupane da li je pravedno naplaćivati jedan put tjedno relaciju Zg-ST-ZG 348,00 kn ili mjesečno 1.392,00 kn?"
U Austriji se sestarina plaća u hodu. Na automatu. Ubaciš iz auta 10€, stisneš tipku "jesam" i van ti izleti 1,5€ i potvrda. Brzina je otprilike jednaka kao i kod plaćanja osobi. Nakon ljetne gužve većina naplatnih mjesta zapošljava radnike (u 4 smjene) a promet je slab.
Vidiš ja nisam EK a već dugo govorim kako u HAC-u primaju džabe plaču jer ništa ne misle. Već davno je trebalo uvesti jedne cijene od 01.04 do 30.09 a druge 01.10 do 31.03. Ljetnji period skuplji a zimski jeftiniji i sa dosta manje ljudi. Prodavati polugodišnje nazovi "vinjete". Ustvari bez veze se trudim.
Ovaj sadašnji model je optimalan i gradnja autocesta prema jugu je njaisplativiji hrvatski ekonomski projekt. Samo ove godine do sad, prihodi HAC-a su porasli za 70 milijuna kuna. Neka ljudi rade! Hvala Bogu! Trebamo svi težiti ovakvim plaćama i radnim mjestima, a ne ljubomorno rušit visinu plaća i radničkih prava. Da nije autocesta, Hrvatska sigurno ne bi uprihodila 9 milijardi € od turizma. Oa vi računajte jesu li se ceste isplatile ili ne!
samo vi po svome,,ja u lici trošim na janjce,al po staroj cesti,,
Koji ce klinac ljudi raditi na ovoj planeti kada ih trebaju zamijeniti aparati i masine? Gdje god dodjes aparat ti kenja na uvo. Hocemo s robotima razgovarati? Ovi su robotizirali citavu planetu i pokrali drzavama svo nacinalno bogatstvo. Jedan covjek im posjeduje zeljeznice, aerodrome, ceste, struju, vodu, sume, naftne kompanije, pumpe, bolnice, univerzitete, osiguranja i sve zivo. Zato oni likvidiraju ljude i stavljaju masine da ih zamijene, da sto manje potrose na radnu snagu. Sta oni mjere ssebe prema svome modelu, s nasom malom drzavicom, vec ionako koloniziranom i pokradenom. Gdje ce nam raditi ti gradjani sto ih ostave kuci, ljudi od 50 godina s familijom na grbaci? Tko ce ih zaposliti? Ne mogu ni mladi naci posao. Ne moze nasa drzava pratiti trend jedne Britanije, Njemacke, Austrije i Francuske. Nemaju nasi gradjani standard u zemlji kao oni, niti zagarantirane socijalne amortizere kada ostanu bez posla kao oni. Ti ljudi kada ostanu na ulici, tu im zavrsava njihova karijera, hoce ih drzava uzdrzavati iducih 15 godina do mirovine? Sta nije bolje da rade ljudi i trose u svojoj drzavi i pospjesuju ekonomiju u privatnom sektoru? Pa oni svu svoju placu ostave privatnicima. Ta bolesna stednja sto se namace drzavama nema veze s pameti. Svi su bankrotirali sto su slusali te 'Nobelovce' sto namecu drzavama mjere stednje!
već vidim sindikate i poznatog "glasnogovornika".......pa cijela sela uposlena u HAC-u, pa rodice koje lakiraju nokte , pa opstrukcije.........ma nema ništa od racionalizacije.......lipo polako dalje vako.........
Država je potonula.Previse parazita,tj."rodjaka".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
S 3000 na 1500??? Pa od cega ce nase uhljebe zivjeti??? To se nitko ne pita??? Ajde ne pricajte gluposti i zaposlite jos 1500 ljudi, imamo mi love!!!