Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 133
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
zrakoplovna nesreća
Povratak na članak

Vatrogasci izvukli raspadnute dijelove srušene Cessne

Očevici nesreće su navodno vidjeli avion, a potom čuli eksplozije.

Komentari 16

OB
-obrisani-
18:39 26.09.2010.

26.09.2010. u 18:28h dr-ivek je napisao/la: dr ivek vas is das ,,,kakva su ovo ljubavna pisma ni ana karenjina ne bi kuzila

VL
VI
Vito
12:02 26.09.2010.

u kojoj će sudjelovati i predstavnici proizvođača iz Češke. Zanimljivo. Zbog koga ili čega isto tako nisu pozvani u istragu predstavnici proizvođača nagobnog vlaka prije malo više od godine dana?

VL
Avatar MK
MK
12:31 26.09.2010.

A kakve to veze imaju kemikalije protiv draca sa proizvodacem nagibnoga vlaka?

VL
DH
dalibor.hren
13:28 26.09.2010.

Danas u jutro ste pisali o Mađarima, a sad su Poljaci!? Možda je glavom i bradom Osama?

VL
CM
crna mamba
14:55 26.09.2010.

Ma kakva četnička gnijezda? Oni su od vajek bili za hrvatsku državu i ništa nijesu vidjeli ni čuli!

VL
MA
magic1960
15:45 26.09.2010.

Cessna je Češki proizvod !!!! Čuj novinačiću odi se igrat u dvorište sa ostalom dečicom. Dva Mađara lete sa jednomotorcem preko jadrana do Italije !!!!!! Suludo, pa ti ljudi su valjda genetski ograničeni (ili su kamikaze). Mislio sam skočiti naa havaje na kavu sa mojim motornim zmajem.

VL
MA
magic1960
15:46 26.09.2010.

Pa daaaaaa Cessna -> Cesska -> Češka Muhahahahahaha

VL
VE
Velikogoričan56
16:04 26.09.2010.

Da, tocno, tekstovi su ispod svake razine novinarstva, a ako dobro mislim radi se o nekom mutnom poslu, bilo bi to dobro posteno istraziti. Izgleda da Hrvatska postaje poligon za mafijaska razracunavanja.

VL
UM
Umjereni
16:21 26.09.2010.

\"\"\"Dva Mađara lete sa jednomotorcem preko jadrana do Italije !!!!!! Suludo, pa ti ljudi su valjda genetski ograničeni (ili su kamikaze). Mislio sam skočiti na havaje na kavu sa mojim motornim zmajem.\"\"\" Prvo, u članku se jasno spominje da trebaa vidjeti precizno koji je bio plan leta, što podrazumijeva i rutu. Drugo, nisam osobno pilot, ali ne vidim što bi bilo sporno u tome da netko leti u Italiju preko Jadrana. U čemu je kvaka? Jednomotorcem se komotno može iz Zagreba letjeti primjerice za Budvu i to još ne najkraćom rutom (preko BiH) nego prema obali pa uz obalu do Budve. Letio kao putnik (u \"pajperu\"). Nigdje Jadran nije toliko širok da bi to bila veća udaljenost od one iz Zagreba do Dubrovnika ili još dalje. Ne vidim išta suludoga u tome.

VL
DU
Deleted user
17:55 26.09.2010.

zaboravih, ovo na slikama, sigurno NIJE cessna

VL
DI
dr-ivek
18:28 26.09.2010.

Pismo radnice Kamenskog: Nakon neisplaćenih pet plaća, vapaja institucijama i hrvatskoj javnosti da bi privukle pažnju, nas dvadeset djelatnica je kao posljednju nadu i utočište za nagradu dobilo zabačeni dio Trga Franje Tuđmana da se bori za svoja prava. Krajaj svoje firme već četvrtu noć dijelimo pod zvijezdama, spavajući na stiroporima i u vrećama daleko od svojih muževa, djece, obitelji, boreći se za svoja najosnovnija prava. Jedina podrška su nam kolegice, šetači u parku, tehničari kupca za kojeg radimo i dva policajca. Uprava kuće očekuje da radimo, ostvarujemo dnevni plan, poštujemo rokove kupcima proglašavajući nas neradnicima, saboterima: osobama koje ne žele novu firmu, a ne pitaju kako dolazimo na posao. Ne daju nam ni tu nadu, da znamo kada ćemo dobiti isplatu naših odrađenih plaća. Uredno slušamo kako nema novaca, iako kupci uredno plaćaju isporuke. Ulazimo u šesti mjesec kako dva puta dnevno bježimo iz tramvaja u tramvaj, iz kupea u kupe vlaka kako bismo izbjegle kontrolu i odradile svoj radni dan. Šesti mjesec bez poštenog doručka, ručka, večere. Još malo pa je prošlo pola godine bez zarađene plaće; bez isplaćene lipe dolazimo kućama, obiteljima praznih ruku, praznih vrećica. Moje rukovodstvo se ne pita kako smo djeci osigurali knjige za školu, fakultete. Ne pitaju se da li im može obuća i odjeća od lani, da li im imamo dati za gablec. Službenicu u banci nije briga što moj poslodavac nije uplatio pet plaća, kako smo došle do minusa u crvenom, opomena i ovrha. Slušamo protupitanja, kao uostalom i od svog rukovodstva: zašto niste uštedile kad ste znale kakva je situacija? Recite mi kako da ostanem jaka i da se ne urušim iznutra kraj ovakve nepravde? Kako da se osjećamo ispunjeno, kako da budem ženom kad smo spale na ovo nakon tolikih godina rada? KAKO SMO, kraj svih institucija, uprava, udruga, MI POSTALE PROBLEMOM? Kako moja dosadašnja četiri dana gladovanja, spavanja u parku i svakog odrađenog radnog dana ne diraju javnost? Ponekad imam osjećaj da biljke, životinje i pojedini dijelovi ovog našeg glavnog grada u ovoj državi imaju bolju zaštitu nego ja, mi kao žene? Što još trebamo dati, žrtvovati? Zdravlje, život. Gdje sam pogriješila? Da li sam možda trebala postati javnom ličnošću, biti jedna od starleta da bi se pisalo o meni, nama? Zar sve spomenuto nije dovoljno za naslovnicu svakog dnevnog tiska. Omalovažavanje žena, rada - da li je danas u našem društvu stvarno bolje biti neradnikom? Možda mi je to upućena poruka koju ne znam pročitati! Da li se poštuje rad žene? Što i kome danas znači majčinstvo? Premijerka priča o natalitetu, svaki dan se smije u kameru i govori kako pravne institucije rade svoj posao? Gdje su svi? Zar nitko ništa ne vidi ili stvarno ne želi vidjeti? Zar naši građani stvarno smatraju da je ovo normalno u 21. stoljeću? Molimo podršku javnosti i državnih institucija da nam pomognu u ostvarenju naših prava. Razlozi štrajka su: neisplaćene plaće za svibanj, lipanj, srpanj i kolovoz 2010. godine, neisplaćene naknade za prijevoz za svibanj, lipanj, srpanj i kolovoz 2010. godine i nepodmirene zakonske obveze plaćanja poreza, doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje od 2008. godine. Psihološki obezvrijeđene, zdravstveno ugrožene, financijski uništene, ponižene djelatnice/žene Kamenskog d.d., mole Vas za potporu i pomoć u našoj borbi za radnička, ljudska i moralna prava. Hvala Vam (izvor: http://www.slobodnifilozofski.com/2010/09/pismo-radnica-kamenskog-dd.html)

VL
SI
sinky
19:37 26.09.2010.

Novinari, za Vašu informaciju nije svaki mali avion Cessna. U konkretnom slucaju radi se o Skyleaderu 500 http://www.skyleader.aero/en/products/skyleader-500-lsa/overview.ep/

VL
MA
magic1960
19:42 26.09.2010.

Umjereni da ti umjereno odgovorim. Postoje određena pravila u zrakoplovstvu a to je da je iznad veće vodene površine poželjno imati više od jednog motora. Jadran je već jaaako širok za ovu prdilicu koja se srušila, ali nitko ti nemože reći da li trebaš imati zdravog razuma ili ne da se upuštaš sa akvom letjelicom i po ovakvim vremenskim neprilikama preko Jadrana. To je tvoja odluka, pa valjda ti najbolje znaš, a vidim da znaš. Ukratko: letenje nije za budale.

VL
DU
Deleted user
19:46 26.09.2010.

@sinky ======================= \"prelistaj\" malopostove nize.... 26.09.2010. u 18:01h worldwizards je napisao/la: evo vam, glupsoni novinarski, \"cesnne\" pardon CESKE http://tinyurl.com/2wtq6ek --------------------------------------------- 26.09.2010. u 17:55h worldwizards je napisao/la: zaboravih, ovo na slikama, sigurno NIJE cessna ----------------------------------------------- 26.09.2010. u 17:54h worldwizards je napisao/la:apisao/la: hahaha glupi novinarcic i jos nakaradnije novine nije cessna nego Skyleader 500 LSA

VL
DU
Deleted user
20:01 26.09.2010.

@magic1960 ======================================= glupsaone, postoje pravila, tako je, ali ih barem \"prouci\" kad pametujes.... za komercionalne avione je do nedavno bilo obavezno imati barem 3 motora za let preko atlantika, pacifika i takvih slicnih \"vodenih\" povrsina, sa novom tehnologijomi novim motorimaima sad se dozvoljava da se leti sa dva motora a za \"male\" avine nije nikad bilo nikog ogranicenja,mogo si doves cessnu iz amerike u hrvatsku(preko atlantika) osim DOZVOLE, nisi mogao(a ne mozes ni sad) letit preko otvorenog mora ako nemas IR ili INSTRUMENTAL RATINGS , a koja je ujedno i dozvola za letjenje po svim vremenskim uvjetima, danju i nocu bez vizualnog kontakta sa zemljom (oblacno,losi metereoloski uvjeti) i sl. sto se ovog pilota tice, nije ni bitno jeli on imao dva ili pet ili jedan motor, bitno je dali je on imao doticnu dozvolu ili je imao samo takozvanu PPL dozvolu (sporskog pilota) bez IR, i da li je on uopce bio kvalifikovan letjeti u uvjetima koji su vladali na tom podrucju u to vrijeme, kad se avion srusio. pilotima sa PPL dozvolom bez IR dozvole strogo je zabranjeno (zakonski) uopce ulaziti/priblizavati se podrucjima leta gdje vlada lose vrijeme, niska oblacnost, magla, smanjena vidljivost a kamo li letjeti kroz podrucje loseg vremena

VL
TR
trckaralo
10:19 27.09.2010.

Da razjasnimo neke stvari. S običnom PPL (Private Pilot License, nešto kao obična vozačka dozvola za automobile) bez dodatnih ovlasti (IFR, noćno letenje) se može letjeti u uvijetima normalne vidljivosti (veća od 1000m, ispod se smatra maglom) te tijekom dana, dakle, od pola sata prije izlaska do pola sata poslije zalaska sunca. Po našem Zakonu o zračnj plovidbi, bez IFR obuke (Instrumental Flying Rules) zabranjen je ulazak u oblake, odnosno, oblaku se smije približiti najviše 300 m od bočnih strana i 150m od baze ili letjeti kroz maglu. Inače, niti jedan zakon ne govori o tome s kakvim se avionom ili općenito letjelicom može izvoditi privatni let preko mora ili oceana. Pustimo neka istraga utvrdi razloge udesa.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.