Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 168
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Potrošački kod
Povratak na članak

Umjesto 30-ak popravak male kosilice htjeli naplatiti 800 kuna

Servis: Ne naplaćujemo rastavljanje stroja, ali ga ne sastavljamo. Gdje bismo stigli da strojeve i besplatno sastavljamo.

Komentari 17

OB
-obrisani-
10:00 29.07.2010.

Ignorirajte taj servis za sva vremena

VL
DU
Deleted user
08:56 29.07.2010.

Ne bih htio komentirati ponašanje dotičnih servisera u odnosu na stranku, ali bih u prvi plan istaknuo da se radi o krivoj početnoj računici. Naime, imao je stroj koji je OK radio 7-8 godina i od njega se morao oprostiti u duši i kupiti novi. Na rezervnim dijelovima i satnici servisera (tzv. after sales) vole svi jako zaraditi jer im je uzor auto-industrija (recimo dijelovi za jednog znanog franc. proizvođača automobila poskupljuju iz godine u godinu za konkretan model tako da se maksimizira profit iz nevolje potrošača kojem treba dio baš za to godište tog modela). Nikad nije čovjek siguran kad povjeri tako staru stvar da su je dobro popravili, da nisu nešto zmuljali unutra ili pak da nisu iz njega izvadili neki dio za neki drugi popravak, a pokvareni ili \"na izdisaju\" stavili u ovaj. Pa je zato zgodno koji put postupiti američki odnosno uređaj je odslužio svoje i kupiti jednostavno novo.

VL
MI
miran
09:03 29.07.2010.

\"No, što će mu neispravani sastavljeni stroj?\" ... No, jos vise, sto ce mu \"neispravan RASTAVLJEN stroj?\" Koje li bahate budaletine. Ovoj bi trebalo uvrnuti sisu dok se ne opameti i dodje k sebi!

VL
OB
-obrisani-
10:00 29.07.2010.

U autoservisu : ne naplaćujemo rastavljanje automobila,a gdje bi došli kada nebi naplačivali sastavljanje vozila?

VL
DU
Deleted user
10:16 29.07.2010.

Treba znati da sve njemačko nije vrhunsko. Večina toga što dođe kod nas je na nivou kine. Još jedna stvar, dosta tog razvikanog stihla je došlo iz meksičkih i sl. tvornica tako da su još nekvalitetnije. Ja ne govorim da su neka no-name mtd i sl sranja iz peveca bolja, jer nisu i husquarna nije ništa bolja. Ja sam sebi jednom kupio mcculoch 1,25ks u austriji za 1000 šilinga. Drao sam je po bregima i visokoj travi 9 godina bez servisa, samo gorivo i filter. Nakon toga teško je palila i radila po par minuta. Odnio sam u servis. Tamo su rekli da je motor zaribao i da mi nude 100 kn za nju. Nakon toga sam kupio stihl, raspala se po isteku garancije iako su mi svaki servis naplatili uredno 400 kn. Koristio sam njihovo ulje i flaks i uvijek novu mješavinu. Nek mi samo netko još spomene stihl i nijemce.

VL
VH
virtual@home
10:22 29.07.2010.

Kakvi su ovo komentari? Vama je normalno da netko za vas radi besplatno? Pa je li vi radite besplatno za druge? Ljudi su mu rastavili kosilicu, pronasli kvar i tip nece platiti, nece platiti nista. Pa ja bih mu ili naplatio rastavkjanje i sastavljanje ili mu isto tako vratio sve u djelovima i rekao da je sretan sto mu nisam naplatio rastavljanje. Svi bi vi besplatno, ali kad treba pokositi susjedi onda pitate koliko ce platiti.

VL
DU
Deleted user
11:19 29.07.2010.

Kupio sam kružnu pilu, koju koristim tu i tamo, ali kabel za struju nije izdržao ni mjesec dana, kao da je napravljen od papira sav se raspao. Pa si mislim dobro imam osiguran servis od pet godina i kada ja nazovem servis a on je smješten negdje u Zaboku pa ti idi trošiti vrijeme i pare dok dođeš tamo. Baš su se dobro sjetili ovi naš prodavači smjesti servis bogu iza nogu i osiguraj

VL
BU
Bune
12:49 29.07.2010.

Znate kako to rade u Njemačkoj? Skrivenom kamerom namjeste kao grešku pa odnesu u servis na popravku.Pa da vidite koliko vas kradu ti navodni majstori. Isti je slučaj sa ovim majstorom koji je lopov .Odnesite nekome koga poznajete i budite tokom cjeloga vremena kod njega. Servise zaboravite jer vam sve pokradu iz motora pa vam još skupo isto naplate,

VL
MG
Mike GII
12:50 29.07.2010.

Svaka cast novinari. Dopustate da svako klevece po vasim novinama. Covjek je jeli vidio istu kosilicu kako radi, pa oni ukrali dijelove... Zivim u Kanadi i mogu vam reci da ovdje za svaku dijagnostiku treba unaprijed potpisati dokument da cete platiti ako ne namjeravate popraviti stvar. To vrijedi za sve(automobili, kosilice, masine za kavu...). Ako platite popravak onda vam nece naplatiti dijagnostiku/otkrivanje kvara. Covjeku preporucam da se vrati tamo i isprica u servisu. On je to sve dobio besplatno.

VL
TO
torrente
13:03 29.07.2010.

serviseri su poznata stoka lopovska.izmišljaju razne kvarove , a kako većina ljudi pojma nema o čemu govore to im prolazi za rukom.

VL
TO
torrente
13:07 29.07.2010.

mike gil napuši se .vjerovatno si ti vlasnik pa ih zato braniš.gdje ti to mogu vratiti stroj u dijelovima.čovjek je pristao na jednu cijenu , pa je pohlepna banda počela izmišljati druge kvarove.ti si kanadu vidio možda samo na televiziji

VL
VG
Veseli Gost
13:34 29.07.2010.

12:50h Mike GII Dali te nije sramota pisati neistine i siriti gluposti o Kanadi koju nikada nisi vidio. Za takove klevete bi trebao da das primjere a ne trabunjati . Dokazi primjerima . U ovoj prici nisi mogao reci da je musterija komunjara koja laze. Stvari kako ti pises mogle bi se dogoditi samo ako su obje stranke hrvati koji su nedavno dosli iz banana republike. Bio je u Torontu jedan hrvat koji je popravljao getribe na autima i kada je rastavio ako musterija hrvat ne zeli da plati popravak trazio je novac da sastavi. Ali ni on nije unapred trazio da netko potpise da ce platiti sastavljanje ako musterija ne zeli popravak, jer bi musterija odmah otisla kod drugog auto servisa. U Kanadi postoje zakoni za zastitu potrosaca i to je zakonom garantirano

VL
FE
Felicijen
15:47 29.07.2010.

Dosta servisa ukoliko stranka odbije popravak naplaćuje detektiranje kvara što je i normalno jer je u to uložen određeni rad koji treba platiti a ukoliko stranka odabere popravak, detektiranje se posebno ne naplaćuje. Mislim da je to korektno.

VL
RB
Rastu Brojke
16:04 29.07.2010.

Radim u informatici i cesto radim sa servisima. Za svaku opremu koja nije pod garancijom trazim procjenu kvara. Ako mi cijena popravka odgovara onda trazim popravak po ponudi, a ako mi ne odgovara onda se plati cijena pregleda uređaja, obično 1-2 radna sata. Neki servisi cak niti ne naplacuju procjenu jer znaju da cu im onda slijedeci put opet nesto poslati sto cu i popravljati. Uglavnom, pitaj 5 puta prije koliko ce kostati popravak i pitaj obvezno jeli to sve ili ima jos nesto...

VL
MG
Mike GII
21:50 29.07.2010.

Tako je u Kanadi su potrosaci zasticeni. Kupis nesto, ne svidja ti se i vratis u trgovinu do max 12 mjeseci. Takodjer ovdje je pravilo da nema nista zabadava. Ovdje pricamo o stvari staroj osam godina, kojoj je vijek vec odavno prosao i nezadovoljnom covjeku koji nece ili ne moze platiti popravak. On zove novinare i kaze da MISLI da su ukrali dijelove sa njegove kosilice da poprave neku drugu. Takve stvari ne treba objavljivati. Ja nemam nista sa tim servisom i ne zelim ulaziti u njihovo postenje. Svakako mislim da ne vrlo tesko ili nikako moze otici vise dijelova odjednom (klipnjaca, karburator, karike i tko zna sto). Ali danas ne mozete ocekivatii od nikoga da ce uraditi nesto za badava. Rastaviti/Sastaviti, uzme nekoliko sati, tko ce platiti tog covjeka?

VL
VG
Veseli Gost
23:54 29.07.2010.

21:50h Mike GII U kanadi nije vazno koliko je neka stvar stara. Ako doneses nesto za popraviti u servis uvijek ceti reci besplatno koliko ce popravak kostati. Tako je za popravak auta i bilo kojih drugih masina. Ali ako titi pozoves majstora da dode kod tebe kuci i da ti popravi nesto u tvojoj kuci (grijanje, struju, vodovod) onda ce ti odmar reci koliko kosta njegova posjeta (prije nego krene na tvoju adresu). Kada majstor provjeri sto treba popraviti, tada da cijenu popravka pa onda musterija odluci dali ce dati majstoru da popravi ili ne i platiti ce dogovorenu cijenu posjete. Svakako nitko u kanadi ne ocekuje da ce majstor gubiti vrijeme da po gradu putuje i kada dode popraviti kvar da treba samo promijeniti osigurac (struje) ili kljocnuti prekidac i nenaplatiti za dva sata putovanja

VL
MI
mikesh
08:16 31.07.2010.

.... kak bi reko Pejaković u svojoj monodrami \"dobro je i proš\'o\" mogao mu je popraviti trimer i uzet lovu

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.