Ugovor za MAXadsl mi je istekao, ali računi i dalje dolaze
Nakon što su u HT-u doznali da se Branimir obratio Večernjem listu, odlučili su mu vratiti novac u vrijednosti tri zadnja mjesečna računa za ADSL.
Komentari 3
Istekao mu je obavezan dvogodišnji ugovor tijekom kojeg razdoblja ne može bez penala isti raskinuti i prijeći drugom oeprateru. No to ne znači da nakon isteka istog ostaje bez telefonske linije i da se prekida ugovor, samo se pretplata nastavlja na neodređenoj mjesečnoj bazi. Bolanča je jednostavno neinformiran i ne razumijem čemu uopće članak? Ako je htio raskinuti pretplatnički ugovor što se nije s osobnom iskaznicom uputio u najblići T-Centar i ispunio formular.
Potpuno nepotreban članak, to što je gospodin Bolanča neinformiran je razumljivo i dopustivo ali novinar koji je napisao članak bi trebao biti...da se svima isključe linije/adsl-ovi/mobiteli bilo da je riječ o t-comu ili nekom drugom nakon isteka ugovorne obveze onda bi imali na desetke tisuća pisama ljutih čitatelja...po meni je jedina greška u ovoj priči što mu je t-com vratio novac jer je na taj način kompromitirao ugovor/e...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Seljačino! Pročitaj si ugovor: koji kaže da nakon isteka ugovora ako se osobno ne raskine isti teče i dalje! Pa kud bi T-Com dospio kada bi svaki ugovor produljivao i privremeno gasio vezu za one koji normalno koriste tu uslugu! Samo oni koji stalno nešto petljaju i drkuckaju ima stalno problema!