Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 101
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rast prometa Uniline grupe

U 2023. turistička potražnja raste 133%, skok zahvaljujući gostima iz Azije

Pula: Radni sastanak s predstavnicima turističkog sektora
Srecko Niketic/PIXSELL
09.05.2023.
u 11:54

Rezultati koje smo postigli u 2022. posljedica su snažnog oporavka turizma, kaže Boris Žgomba

Vodeća domaća destinacijska menadžment kompanija koja je od ove godine sve svoje djelatnosti objedinila u Uniline grupu, u prošloj je godini ostvarila rast prometa u svim segmentima. Tijekom 2022. zabilježen je promet iznad 43 milijuna eura (327 mil. kuna), što je u odnosu na godinu ranije rast od čak 77 posto. Iako sve sastavnice Uniline grupe, Uniline, E-Tours, Uniline Mobility i Amarin, bilježe rast u prošloj godini prema 2021., najveći dio prihoda grupi je donijelo društvo Uniline. U odnosu na 2021. Uniline društvo, kojem je lani fokus bio na turizam i rent-a-car, zabilježilo je rast prometa od 56 posto.

- Za Uniline je jedan od većih izazova bila pandemija, međutim unatoč svim rizicima, prebrodili smo to izazovno razdoblje i iskoristili ga za razvoj novih poslovnih modela. Formirana je Uniline grupa, čime smo postali one stop shop, tj. mjesto gdje klijent može dobiti sve danas dostupne usluge u turizmu. Rezultati koje smo postigli u 2022.godini, kao i na početku poslovne 2023. posljedica su snažnog oporavka turizma u Hrvatskoj. Fokus grupe u 2023. godini bit će na digitalizaciji poslovanja, razvoju novih proizvoda s ciljem daljnjeg podizanja kvalitete usluga, te na jačanje ljudskih potencijala - komentar je predsjednika Uprave Uniline grupe Borisa Žgombe.

Inače, Uniline grupa nastavila je s pozitivnim pokazateljima i u prvom kvartalu ove godine; potražnja i realizacija u predsezoni je za 133 posto veća u odnosu na isto razdoblje lani, što je rezultat buđenja tradicionalnih tržišta s Dalekog Istoka, a dobri rezultati se očekuju i u nastavku godine.

- Zahvaljujući dobrim rezultatima i u ovoj godini nastavljamo s investicijama koje će doprinijeti podizanju kvalitete usluge i znatno izraženijoj personalizaciji usluga kroz korištenje najnovijih tehnologija na svim razinama turističke ponude - kaže Kristina Peruško, članica uprave Uniline grupe.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije