Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 149
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Lijepa i more

Svaki peti Nijemac nema ideju što stoji iza riječi Hrvatska

'08.08.2011., Bol -  Plaza Zlatni rat okupana suncem u kasno poslijepodne.  Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL'
'Ivo Cagalj/PIXSELL'
20.01.2012.
u 19:34

Lijepu Našu većina prepoznaje kao zemlju za ljetovanje, iznenađujuću, zabavnu i optimističnu, ali i jeftinu te – konzervativnu

Nijemci, Danci, Britanci, Šveđani, Španjolci i Poljaci koji nikada nisu bili kod nas na spomen riječi Hrvatska prvo će reći da je zemlja na moru, lijepa i orijentirana na turizam. Hrvatska je, pritom, na glasu kao privlačno odredište za ljetni odmor, a za nju se zna i zbog lijepih zelenih krajeva te ‘zanimljivih’ gradova. Iako nešto rjeđe, ali riječ Hrvatska dio Europljana još asocira i na rat, Jugoslaviju. Hrvatsku se, pritom, doživljava i kao iznenađujuću, zabavnu i optimističnu, ali i jeftinu i jednostavnu te pomalo konzervativnu zemlju.

Pet od 13 izvještaja

O imidžu Hrvatske to su, za potrebe izrade glavnog plana i strategije razvoja RH, istražili predstavnici Instituta za turizam koji su jučer predstavili pet gotovih izvještaja od ukupno 13 koji će činiti strategiju. ‘Rupa’ u imidžu, koji je ključan za odluku posjetiti neku zemlju ili ne, dakako, još ima. Recimo, svaki peti Nijemac nema apsolutno nikakvu predodžbu o tome što se krije iza imena države Hrvatska. Također, samo je jedan posto pozicionira kao srednjoeuropsku zemlju.

– Nijemci, Poljaci i Šveđani češće u svojim asocijacijama spominju plaže i more, ljetovanje, a Englezi i Danci, primjerice, rat. Nijemci Hrvatsku smatraju zemljom za obiteljski odmor, Englezi za aktivan odmor u prirodi, Španjolci za gradski turizam i kružna krstarenja, a zanimljivo je da nas Poljaci najpreciznije percipiraju. Sve to je to značajnije što smo ovakvo istraživanje prvi put proveli među onima koji nikada nisu bili u Hrvatskoj – ističe Siniša Horak, voditelj izrade Strategije razvoja hrvatskog turizma.

Malo skuplji od Turske

Analize su pokazale i da su najslabije točke hrvatskog turizma, u odnosu na mediteransku konkurencije, mjesta na kojima se u turizmu dodatno zarađuje: zabava, sport, rekreacija i šoping.

Usporedbe otkrivaju i da su turističke cijene u nas niže nego u Grčkoj, Italiji i Španjolskoj te neznatno više nego u Turskoj, koja je na glasu kao relativno jeftina. U usporedbi, pak, sa Slovenijom, Mađarskom i Austrijom, samo je mađarska ponuda jeftinija od hrvatske.

Komentara 35

OB
-obrisani-
22:36 20.01.2012.

Čudno da nijemce riječ hrvatska ne asocira na gomilu crvenih udbaša i doušnika, za likvidacije Hrvata po Njemačkoj spremnih......

RP
ruzan prljav zao
08:29 21.01.2012.

@pippo Di si ti - mene uopće ne zanima, osm što naslućujem da si u k... A možeš mi i na pippu s tim forama...

M3
Miške 3
19:15 21.01.2012.

Svaki peti Nijemac je nacista. Još uvijek Hitlera smatraju \"Fuehrerom\"-

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije