tajni dokumenti o TTIP-u
Povratak na članak

Prihvati li to EU, u prodaju će i pesticidi koji dokazano uzrokuju rak, tvrde u Greenpeaceu

Komentari 30

LU
Luka1710
16:25 03.05.2016.

"Temelj genetskog inženjerstva je pretpostavka da jedan gen daje jednu bjelančevinu. Tri su fundamentalna otkrića od 2000. do danas uzdrmala “gen za protein” dogmu biotehnološke industrije. Završetkom projekta humanog genoma, 2003. godine, gdje se očekivalo 1-2 milijuna gena za proizvodnju humanih proteina, otkriveno je ih je samo 27.000. Daljnja istraživanja, posebno ENCODE projekt, pokazao je da geni kod viših organizama funkcioniraju u kompleksnoj međuovisnosti, preklapaju se i djeluju u suradnji s drugim komponentama na način koji još nije razjašnjen. Znanstvenici sa Sveučilišta u Washingtonu (SAD) koncem 2013. godine otkrivaju drugi kod unutar DNA molekule, otkriće koje je objavljeno u časopisu Science (6). Novost je da DNA ne služi samo za sintezu proteina već da stanici daje upute za kontrolu gena. Stoga, iako dodavanje gena u DNA molekulu dovodi do promjene u sintezi proteina, istovremeno se remete kontrolne informacije koje izazivaju poremećaje u radu stanice, a zatim bolesti na nivou organa i živog organizma bilo da je riječ o bakteriji, biljci, životinji ili čovjeku."

HR
hr76
16:17 03.05.2016.

Nema što GMO radit u Europi, sasvim dovoljno nemodificirane kvalitetne hrane možemo proizvodit za sve naše potrebe i stoga uvoz sumnjive robe u Europu nije potreban. Zaštitimo europsku poljoprivredu!

Avatar Musashi
Musashi
16:14 03.05.2016.

Kako je krenulo ne gine nam" Soylent Green"

17:14 03.05.2016.

Projekt GMO je projekt monopola na proizvodnju hrane i dio je NWO politike u depopulaciji stanovništa sa tim otrovima..Kako iza toga stoji judeomasonerija ,sve je jasno.Kad oni pregovaraju,pregovori su uvijek tajni jer sve što je transparentno i otvoreno prema javnosti,nije poželjno.U prijevarama i podvalama,nema mjesta za nikakvu javnost.

Avatar bosanac1951
bosanac1951
16:21 03.05.2016.

SAD traži od EU da potpuno otvori tržište za GMO, evo što će u prodaju ako to prođe......Prodane duše, čelnici u EU će to jednog dana i dozvoliti...GMO i sada ima kod nas (neslužbeno), a još malko i službeno.

NE
neboiznadzagreba
16:42 03.05.2016.

Indijanci su vjerovali da Zemlju nisu naslijedili od svojih predaka, već posudili od svojih potomaka, danas se misli da je sve vlasništvo na koje je moguće staviti pohlepne šape,pa tako i na genetski materijal, iako, ruku na srce,nitko ne znaa i ne može znati kakve to može imati posljedice u budućnosti.Ponekad pomislim da su razni kentauri, minotauri i slični križanci, daleki odjeci stvarnih događaja i "znanstvenih" dostignuća neke civilzacije uništene zbog toga što se igrala Boga,da su ih ljudi "pamtili" kroz mitove kao upozorenje da se to više nikada ne čini. NE TTIP-u !

PE
peugeot
16:45 03.05.2016.

Stvarno se vise ne zna "ciji je u cijoj"! Ludnica! J. "lud zbunjenog"!

17:40 03.05.2016.

Problem ovih pregovora je da su ljudi koji sjede u EK,te političari poput Merkel,veleizdajnici i kriminalci kojima treba suditi za to što rade.Ti si kriminalci oduzeli narodima u EU pravo da odlučuju o budućnosti sebe i svoje djece.Iz SAD odavno ne dolazi ništa dobro,nego isključivo zlo.Žele potpuno okupirati EU i od nje stvoriti svoju koloniju.

16:28 03.05.2016.

Baba Merkel nije samo baba nego prije svega vještica Merkel i zaslužila je sudbinu koju su doživjele njezine kolegice prije nekoliko stoljeća.

17:11 03.05.2016.

Cenzuriraju se komentari jer se ne dozvoljava spominjanje obitelji Rock**ller i njihova uloga u trovanju planeta sa gmo sjemenom.

Avatar pendreck
pendreck
17:29 03.05.2016.

Nebu proslo. Jucer je propalo. Hvala Greenpeace!!!

HE
hellen3353
17:34 03.05.2016.

GMO nek ostane slobodno onima koji su ga i izmislili!

TO
tovaravot
16:10 03.05.2016.

umm.. ne vjerujem ni jednima ni drugima

17:21 03.05.2016.

"upotrijebili ste nedopuštene riječi" !!!!! Izgleda da je filijala iz Buzina počela direktno administrirati na portalu.

Avatar dzambo
dzambo
17:33 03.05.2016.

Sve se to pravi samo zbog ‘’profita’’ I nista drugo…..kakava bolja hrana….brza hrana….ovakva…onakva….Kapitalizam je samo za 5% populacije a sve ostalo samo sluzi da tih 5% zivi najbolje sto moze na racun svih ostalih….na ovim nasim prostorima nikada nismo imali bolje uslove za napredak a imamo najgore rezultate kad se uzme u obzir kako zivi, radi,hrani se, stvara, ima 95% populacije….a Kapitalizam je to sve donio….a uporedjujuci sa sistemom I vodjenem naroda 95% prije nije bilo toliko ‘’na riziku’’……’’TITINO’’ vrijeme ak smo ‘’slusali’’ I poneki znali kak Kapitalizam, ‘’operise’’ vanka bilo je to fino cuti ALI uvijek smo se ‘’cudili’’ zasto je TITO bio protiv toga I da nam se sa strane mijesaju kako vodimo drzavu….kako jedemo…sta proizvodimo…prodajemo…..sta imamo…al et sad barem znam da je TITO stitio barem 90% populacije od ‘’ljepote Kapitalizma’’ on je znao da nece vjecno zivjeti ali je govorio drugima koji dolaze poslije njega sta I kako…jer je on po mom misljenu covijek koji je daleko mislio unapred od vremena u kojem je zivio I znao je sta dolazi….al eto onih 5% koji su se nadali da ce postati bogati I drugih 5% pomagaca uspjeli su uvesti nam IGRE BEZ GRANICA u kojem nece biti milosti I na bilo koji nacin da se dodje do jakog profita pa ako I treba eksprimentisati na 90% populacije…ime drzava….’’ko bajagi’’ granice…zastava….nacije….slobodne izbore…sve ce to biti na papiru kroz koji ce dolaziti ‘’naredbe’’ kad im se prohtije za veci profit…brat bratu onaj od prije ‘’papir’’ je bio puno jaci I ko je pokusavao ‘’naredjivat’’ 90% populacije, onaj ‘’kusur’’ od toga zna se gdje je zavrsio….jer svako ima jedan zivot I prevelik je rizik igrati se sa zivotima 90% populacije samo da se zaradi vise I vise I vise I vise…….I na kraju ja sam popio litre I litre one ‘’kokte’’ bez rizika da cu dobiti neku bolest…pojeo 10 traktorskih prikolica ‘’zdrave’’ hrane bez rizika da cu dobiti neku bolest…a sad vise nista nije sigurno jer sta pise na proizvodu ili etiketi a sta je stvarno unutra to samo znaju oni koji donose takve ‘’igre bez granica’’…

MX
Mister X
17:52 03.05.2016.

Obama je zgrabio EU snažno za jaja i bit će belaja ! Naime nema šanse da se Eu ikako odupre diktatu iz Amerike . To je njemcima već jasno a ovo su bajke o pregovorima .. Bit če tako kakoo nam Poglavica Husein odredi !!!

17:23 03.05.2016.

Avatar jurac
jurac
11:08 04.05.2016.

EU i jeste stvorena da Ameri ne moraju letati od države do države nego ovako na jednom mjestu drže sve pod kontrolom.

MM