'Retardant je bio kvalitetan, sa svim mogućim dozvolama'
Optuženi Ivica Medak ustvrdio je kako je to provjereno sredstvo koje ima sve potrebne dozvole, ateste i uvjerenja te se svugdje u svijetu upotrebljava, a do sada se zbog njega nije dogodilo niti jedno iskakanje vlaka
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
a, zašto ste mijenjali retardant, koji se koristio 30 i više godina, i koji nikada nije ugrozio sigurnost željezničkog prometa; i zašto to nije rađeno "kemijskim vlakom" [posebno konstruiranim za namjenu prskanja pruge] koji je to radio 30 i višee godina, nego ste si dali truda praviti ilegalnu prskalicu; i ima li ona atest; i zašto je vođa poslova bio vatrogasac nedovoljno kvalificiran za tu specijalnost a ne vaši inžinjeri?