Propao drugi natječaj za studiju izvedivosti pelješkog mosta
Novog natječaja nema, nekoliko tvrtki pozvat će se da daju ponudu
Komentari 12
A što na to sve kaže kao i na najnoviji drastični pad industrijske proizvodnje Milanovićev kandidat za predsjednika Josipović.
Kao i svaki posaovezan za politiku i hrvatske političare, tako i ovaj odiše "transparentnošću, čuvanjem nacionalnih interesa i uštedama". Dao sam primjer i uvijek ću ga dati, odgovorno tvrdim da se sustav za glasovanje u Hrvatskom Saboru mogao napraviti zaza manje od 1/3 cijene koja je za njega isplaćena, dakle za nekih 500 000kn umjesto 1,6 milijuna kuna, sa kvalitetnom opremom dostupnom tržištu, uz sve mogućnosti praćenja glasovanja, trendiranja i druge. Zašto je plaćen 1,6 milijuna to znaju samo oni koji su imali interes u tome. Dakako ovakvih primjera je bezbroj kroz kratku povijest od našeg osamostaljenja. U samo godinu dana zadužili smo se 27 milijardi kuna, to je više od 2milijarde kuna mjesečno. Da li će ikada itko u ovoj državi postaviti pitanje odgovornima na što su otišle te dodatne 2 milijarde kuna svaki mjesec? O enormnome dugu u svega 15 godina, o porastu troškova proračuna za gotvo 60milijardi u tom istom razdoblju, suvišno je govoriti, jer nito ne pita za transparentnost trošenja NAŠIH novaca.
aha, znaci tako. hajmo redom pa cemo na koncu rezimirati. prvo, vozd milanovic i kneginja strbac-pusic gorljivo i mahnito zagovaraju uistinu suludu ideju "ceste kroz bih". onda, "promijene misljenje" te pokusavaju narodu prodati pricu kako su se oni "predmislili" i kako su oni sada "za" izgradnju peljeskog mosta ALI vecinu novaca ce (morati?) dati EU. nakon toga, vozd milanovic i kneginja strbac-pusic raspisuju javni "natjecaj" na koji se javilo, ravno, 0 zainteresiranih. vozd milanovic i kneginja strbac-pusic raspisuju i drugi javni "natjecaj" na koji se javilo, ravno, 1 zainteresirani. i sada, HAC (koji je pod redateljskom palicom HNS-a, ako me sjecanje ne vara) objavljuje kako NECE (?) biti raspisan treci javni natjecaj vec ce "pokrenuti pregovarački postupak s nekoliko tvrtki koje će pozvati da dostave svoje ponude". s kojima to tvrtkama, ne zna se. sad, pitam ja vas. jesu li SDP- i HNS uistinu toliko glu_i i nesposobni, ili su uistinu sposobni pa iza kulisa namjerno (podlo i pokvareno) opstruiraju natjecaj za isplativost izgradnje peljeskog mosta ne bi li tako mogli "mirne duse" stati pred oci javnosti/naroda i reci "evo, mi smo probali, nema zainteresiranih". i eto, mic po mic, nas na pocetku cijele price: vozda milanovica, kneginju strbac-pusic i suludu ideju o "cesti kroz BiH (malo ispod takozvane republike genocidne) a koja bi tribala posluziti povezivanju dvaju udaljenih dilova RH". samo jos za kraj, evo ad verbum citata zorana milanovica od prije dvi godine: „Ono što je potrebno jest povezivanje auto-cestom, odnosno modernom cestom koja ce produžiti od Ploca preko doline Neretve, preko teritorija Bosne i Hercegovine i južne županije negdje u dubrovacko primorje“
Rekli bi tamo gdje treba biti most: Odnija vrag prišu.
nevjerojatno ali istinito i opet se pokazalo koliko je ova vlada nesposobna i kukavička, što god taknu to unište...ovo je već zabrinjavajuće i bojim se da nije slučajno, a ništa bolji nisu i ovi koji u narednom razdoblju pretendiraju doći na vlast
Dajte, kakva studija o isplativost! Taj most je trajno neisplativ, tj do 2050. sigurno. Nema aglomeracije ljudi do kojih bi most vodio i kojima bi trebao. Čak niti u najvećoj sezoni. Zimi nikoga nema. Svaki autoput južno od Splita je trajno, do 2050. neisplativ a projekt financijski neodrživ. To je prelijevanje državnog novca i pranje državnog novca kroz građevinske firme za potrebe političkih glavešina i njihovih rođaka. Turistički promet za Dubrovnik ide avionima. Ostali teretni promet za Dubrovnik i Albaniju teškim šleperima, i bolje da ne ide nikakvom cestom uz naše more jer nema prostora za svo to zagađenje, varijanta kroz Hercegovinu je sasvim prihvatljiva jer tamo ima dovoljno prostora i nije toliki problem. Ne može se na silu i politički izmijeniti stručne činjenice da su i autoput i mos financijski neodrživi. Sramotna politika koja je dovela da kilometar ceste kroz Ravne kotare košta četiri puta više od kilometra kroz ličke gudure je nešto što nas je odvelo u dužničko ropstvo. Otišli smo niz rijeku. Svaka država u Europi ima svoje kriminalce, samo je Hrvatska država kriminalaca. Dvije stotine rasnih konja i stoke sitnog zuba, da se ne zaboravi "genijalac "koji je izrekao tu istinu koja i danas stoji.
Sramota! Ovo je sabotaža u režiji Hajdaša i njegovih pajdaša.
necu moci spavati zbog toga!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Propao je i drugi natječaj. Zašto, zašto je i drugi natječaj propao??? Zar gotovo nitko nema interesa raditi, ili biti odgovoran po bilo ćemu prema Hrvatskoj. Objašnjenje, razlozi, zašto???