Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
samo jedna ponuda
Povratak na članak

Propao drugi natječaj za studiju izvedivosti pelješkog mosta

Novog natječaja nema, nekoliko tvrtki pozvat će se da daju ponudu

Komentari 12

IB
Ivan Basar
00:11 01.10.2014.

Propao je i drugi natječaj. Zašto, zašto je i drugi natječaj propao??? Zar gotovo nitko nema interesa raditi, ili biti odgovoran po bilo ćemu prema Hrvatskoj. Objašnjenje, razlozi, zašto???

VL
NE
nenadbat
07:13 01.10.2014.

A što na to sve kaže kao i na najnoviji drastični pad industrijske proizvodnje Milanovićev kandidat za predsjednika Josipović.

VL
Avatar Alfons_x
Alfons_x
07:41 01.10.2014.

Kao i svaki posaovezan za politiku i hrvatske političare, tako i ovaj odiše "transparentnošću, čuvanjem nacionalnih interesa i uštedama". Dao sam primjer i uvijek ću ga dati, odgovorno tvrdim da se sustav za glasovanje u Hrvatskom Saboru mogao napraviti zaza manje od 1/3 cijene koja je za njega isplaćena, dakle za nekih 500 000kn umjesto 1,6 milijuna kuna, sa kvalitetnom opremom dostupnom tržištu, uz sve mogućnosti praćenja glasovanja, trendiranja i druge. Zašto je plaćen 1,6 milijuna to znaju samo oni koji su imali interes u tome. Dakako ovakvih primjera je bezbroj kroz kratku povijest od našeg osamostaljenja. U samo godinu dana zadužili smo se 27 milijardi kuna, to je više od 2milijarde kuna mjesečno. Da li će ikada itko u ovoj državi postaviti pitanje odgovornima na što su otišle te dodatne 2 milijarde kuna svaki mjesec? O enormnome dugu u svega 15 godina, o porastu troškova proračuna za gotvo 60milijardi u tom istom razdoblju, suvišno je govoriti, jer nito ne pita za transparentnost trošenja NAŠIH novaca.

VL
KO
korisnik2
03:08 01.10.2014.

aha, znaci tako. hajmo redom pa cemo na koncu rezimirati. prvo, vozd milanovic i kneginja strbac-pusic gorljivo i mahnito zagovaraju uistinu suludu ideju "ceste kroz bih". onda, "promijene misljenje" te pokusavaju narodu prodati pricu kako su se oni "predmislili" i kako su oni sada "za" izgradnju peljeskog mosta ALI vecinu novaca ce (morati?) dati EU. nakon toga, vozd milanovic i kneginja strbac-pusic raspisuju javni "natjecaj" na koji se javilo, ravno, 0 zainteresiranih. vozd milanovic i kneginja strbac-pusic raspisuju i drugi javni "natjecaj" na koji se javilo, ravno, 1 zainteresirani. i sada, HAC (koji je pod redateljskom palicom HNS-a, ako me sjecanje ne vara) objavljuje kako NECE (?) biti raspisan treci javni natjecaj vec ce "pokrenuti pregovarački postupak s nekoliko tvrtki koje će pozvati da dostave svoje ponude". s kojima to tvrtkama, ne zna se. sad, pitam ja vas. jesu li SDP- i HNS uistinu toliko glu_i i nesposobni, ili su uistinu sposobni pa iza kulisa namjerno (podlo i pokvareno) opstruiraju natjecaj za isplativost izgradnje peljeskog mosta ne bi li tako mogli "mirne duse" stati pred oci javnosti/naroda i reci "evo, mi smo probali, nema zainteresiranih". i eto, mic po mic, nas na pocetku cijele price: vozda milanovica, kneginju strbac-pusic i suludu ideju o "cesti kroz BiH (malo ispod takozvane republike genocidne) a koja bi tribala posluziti povezivanju dvaju udaljenih dilova RH". samo jos za kraj, evo ad verbum citata zorana milanovica od prije dvi godine: „Ono što je potrebno jest povezivanje auto-cestom, odnosno modernom cestom koja ce produžiti od Ploca preko doline Neretve, preko teritorija Bosne i Hercegovine i južne županije negdje u dubrovacko primorje“

VL
LE
leurdovac
07:11 01.10.2014.

Rekli bi tamo gdje treba biti most: Odnija vrag prišu.

VL
Avatar softmoby
softmoby
06:09 01.10.2014.

nevjerojatno ali istinito i opet se pokazalo koliko je ova vlada nesposobna i kukavička, što god taknu to unište...ovo je već zabrinjavajuće i bojim se da nije slučajno, a ništa bolji nisu i ovi koji u narednom razdoblju pretendiraju doći na vlast

VL
Avatar NenadNikolicZagreb
NenadNikolicZagreb
08:47 01.10.2014.

Dajte, kakva studija o isplativost! Taj most je trajno neisplativ, tj do 2050. sigurno. Nema aglomeracije ljudi do kojih bi most vodio i kojima bi trebao. Čak niti u najvećoj sezoni. Zimi nikoga nema. Svaki autoput južno od Splita je trajno, do 2050. neisplativ a projekt financijski neodrživ. To je prelijevanje državnog novca i pranje državnog novca kroz građevinske firme za potrebe političkih glavešina i njihovih rođaka. Turistički promet za Dubrovnik ide avionima. Ostali teretni promet za Dubrovnik i Albaniju teškim šleperima, i bolje da ne ide nikakvom cestom uz naše more jer nema prostora za svo to zagađenje, varijanta kroz Hercegovinu je sasvim prihvatljiva jer tamo ima dovoljno prostora i nije toliki problem. Ne može se na silu i politički izmijeniti stručne činjenice da su i autoput i mos financijski neodrživi. Sramotna politika koja je dovela da kilometar ceste kroz Ravne kotare košta četiri puta više od kilometra kroz ličke gudure je nešto što nas je odvelo u dužničko ropstvo. Otišli smo niz rijeku. Svaka država u Europi ima svoje kriminalce, samo je Hrvatska država kriminalaca. Dvije stotine rasnih konja i stoke sitnog zuba, da se ne zaboravi "genijalac "koji je izrekao tu istinu koja i danas stoji.

VL
JA
Jania
08:48 01.10.2014.

Sramota! Ovo je sabotaža u režiji Hajdaša i njegovih pajdaša.

VL
BA
bajo2
23:40 30.09.2014.

necu moci spavati zbog toga!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.