Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 101
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
uzrok nesreće
Povratak na članak

Potvrđene sumnje: Vozač češkoga autobusa zaspao je

U nesreći koja se dogodila kod tunela Krpani na A1 u subotu oko 4 sata ozlijeđene su 43 osobe

Komentari 12

Avatar patkovic
patkovic
19:22 29.06.2012.

ako je nadvožnjak mora biti jak ali ti portali trebaju biti slabiji !

VL
OB
-obrisani-
20:06 29.06.2012.

Zato naručite preko neta neki sleep-alarm - detektor klimanja glavom, u obliku slušalice oko uha, n. pr. Nap Zapper, doze alert driver sleep alarm Z002 i sl.

VL
DU
Deleted user
20:11 29.06.2012.

Kada sam prije nekoliko dana odmah nakon nesrece napisao da vozaci voze premoreni jer ih gramzljive firme salju same na put od desetak i vise sati i da bi trebalo autobuse iz kriticnih zemalja na granici kontrolirati, dobio sam brdo minusa. Vjerujete li mi sada? Da su ih kontorlirali, kao sto je to u zapadnim zemljama uobicajeno, vjerojatno bi tih 8 nestretnika danas jos bili ziv i uzivali bi u odmoru na nasem moru....

VL
PE
petrinjac
20:17 29.06.2012.

a i njegov suvozač je spavao,jaki neki vozači a i svi mi dobro znamo kako se oni voze po našim cestama,nije mi žao vozača ali mi je žao nevinih ljudi

VL
TO
Toni50
20:37 29.06.2012.

Potvrđene sumnje: Vozač češkoga autobusa zaspao je. kako se potvrde sumnje kada krivac prizna da je to tako kako netko sumnja u ovome slučaju je jasno ako sumnjam danas sutra potvrdim i to je istina - za neke koji hoče moraju da vjeruju !

VL
AA
aabbcc
20:58 29.06.2012.

skrivio 57-godišnji ______________ Bio sam blizu sa procjenom da je vozac bio skrivio75-godišnjak _______________ pred EU-penziju .....

VL
AA
aabbcc
21:05 29.06.2012.

29.06.2012. u 20:11h Vlaskoulicanec je napisao/la: ....... Da su ih kontorlirali, kao sto je to u zapadnim zemljama uobicajeno, ____________________ Ne zelim da te razocaram ali na Zapadu kamiondjije po 3-4 mjeseca ne izlaze iz svojih kamiona....

VL
Avatar Nidgge
Nidgge
22:29 29.06.2012.

29.06.2012. u 21:05h Gosp.Lopov je napisao/la: 29.06.2012. u 20:11h Vlaskoulicanec je napisao/la: ....... Da su ih kontorlirali, kao sto je to u zapadnim zemljama uobicajeno, ----------------------------------- Ajde nam opiši kako se to na zapadu kontrolira pa ljudi ne zaspu za volanom,daj nam nekakav primjer jer se odma vidi po tvom stavu da kužiš problematiku...

VL
EN
EndemskaVrsta
08:04 30.06.2012.

Komu se ikada dogodilo 'pijanstvo autoceste' zna da je od njega jedina obrana - stati o odspavati. U autobusu je bio drugi vozač - koji je spavao, odmarajući se da može odmah natrag (turisti su već čekali u Baškoj Vodi)... pa me čudi da pokojni nije shvatio što mu se zbiva i zamolio kolegu da preuzme volan. San u vožnji napada kao gubitak svijesti, s nekoliko malih upozorenja, a onda slijedi udar kao maljem - i ode čovjek u smrt, u ovom slučaju, nažalost, ne sam. A znanstveno i u praksi (ruski podmorničari, jedriličari na regatama oko svijeta) da čovjek može danima održavati psiho-fizičku kondiciju u ritmu 3(x4)+3(x4) sata budnoga stanja i sna, tj. da već dvočlana posada može imati jednog čovjeka stalno budnog i sposobnog obaviti sve zadaće. Neprežaljiva šteta tolikih života!...

VL
EN
EndemskaVrsta
08:06 30.06.2012.

(žega i tastaturi!): stati i odspavati... znanstveno i u praksi potvrđeno...

VL
DU
Deleted user
19:34 01.07.2012.

@nidgge: svaki autobus i kamion imaju ili mehanicki ili elektronski tahograf. Mehanicki zapisuje na jednu okruglu sajbu brzinu i vrijeme dok elektronski to biljezi naravno elektronski. Svaki vozac kada krene mora imati ukljucen tahograf. Kada ga policija zaustavi (@gospon lopov: na zapadu su konstrole ceste a kazne velike), moze tocno iscitati koliko dugo vozac vozi, da li se drzao propisanih vremena odmora te da li je prekoracivao najvecu dopustenu brzinu. Kod mehanickog tahografa policajac koji kontrolira "cita" zapis sa sajbe, kod elektronskog tahografa prikljuce policajci ili poseban citac ili laptop i tako ocitaju iste podatke kao i kod mehanickog. Ako u vozilu ima vise vozaca, svaki mora imati ili svoju sajbu ili se mora posebno prijaviti kod elektronskog tahografa. Naravno da su manipulacije moguce, ali ako ih policija otkrije (a otkrije ih jer znaju fore vozaca), isto su kazne drakonske. To je pojednostavljeno princip. Nastavak slijedi

VL
DU
Deleted user
19:35 01.07.2012.

nastavak: Kontrola traje izuzetno kratko stoga je lako moguca i na granici. Dok se kontroliraju putovnice, lako jedan za to obuceni policajac moze iscitati tahograf vozaca. Pa ako se vidi da autobus vozi vec desetak sati sa jednim vozacem, lijepo ga treba ostaviti na strani ili dok se vozac ne odmori ili dok ne nadje zamjesnog vozaca. I rijesen problem. Kao turisticka zemlja sa puno turistickih autobusa mozemo na primjer na velikim granicnim prijelazime (Macelj, Bregana, Plovanija, Kastel i Gorican) imati neku vrstu dezurnih vozaca koji mogu preuzteni . naravno uz odgovarajucu naknadu - te autobuse. Ali ako se procuje kod autobusera da hrvatska policija na granici kontrolira, nece biti problema sa time jer ce slati dva vozaca kada je potrebno!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.