Ova božićna reklama rasplakala je mnoge! Pogledajte zbog čega je postala hit
Starac sjedi sam za povećim stolom, u odijelu i leptir mašni s bolnim izrazom lica jede svoju blagdansku večeru uz okićenu jelku. Što se zatim dogodilo? Ono zbog čega je ova reklama i postala hit. Pogledajte video i doznajte što je to navelo mnoge da puste suzu...
Komentari 16
Kod nas je obrnuta situacija...svađe dolaze nakon smrti roditelja...
Zašto kod nas nema takvih copywritera? Ili ima, ali oni koji odlučuju nemaju petlje.
Tužno je to kako smo počeli da se otuđujemo od svojih najbližih. Ova reklama je čist pokazatelj kako sada stvari stoje. preppersbalkans.blogspot.com
Da deda ovo pokuša izvan svijeta reklama porodica bi ga prvo ispsovala na pasja kola zbog nepotrebnog traumatiziranja i onda strpala u dom da više ne radi p*i***rije. Ali dobro, u "T-Com" svijetu sve prolazi. :P
Nedavno je objavljena i jedna domaća reklama koja budi pažnju. U samo 4 dana emitiranja: - 171.779 puta pregledana - 3826 puta lajkana - 794 puta podijeljena - 188 puta komentirana ( gotovo 90% pozitivnim komentarima ) Brojke sve govoree ;) Pogledajte reklamu Istarskih supermarketa na https://youtu.be/4bMO9cmPkpY
Kada se prikazivao naš film o tome kako se dida i baka rastaju sa Dvornikom i Zimom nitko nije pravio toliki spektakl, a tematika je ista!
Super je !!! Mnogi su ljudi na ovome svijetu sami i usamljeni. Pozovi prvog usamljenog susjeda na ručak, doručak, večeru, što god i učiniti ćeš veliko i humano djelo. A da ne govorimo o članovima obitelji.
astavi čitati ili ćete umrijeti za 7 dana Jednom davno djevojčica po imenu Corinne otišla je na Facebook i vidila link za slučaj ........................da ... ... ... ... će se dogoditi da će umrijeti nakon sedam dana od dana kad je to vidio ... ... ..................Ona se samo nasmijala i to ignorirala u potpunosti, a zatim je otišla...U noći sedmi dan počine razmišljati o slućaju No sljedećeg jutra njezina majka je otisla u njezin krevet i zvala ju zato jer je morala ići u školu...I odmah počela vrištati!Vidila je Corinnu mrtvu i sa očima širom otvorenim da bi se prestrašio bilo tko! Ako ne želite da se ovo vam se dogodi kopirajte i Zalijepite ovaj tekst u najmanje 15 različitih komentara, pa prokletstvo Corinne pogodi nekog drugog... Primjer: Marko, dječak iz Napulja imao je 13 godina i nije htjeo kopirati ovaj tekst i samo sedam dana nakon što je nestao u rodnom gradu, njegovo tijelo 0Odgovori0
nije se baš teško zamisliti u ulozi nekog od ove djece... negdje ne drugom kraju svijeta, u jurnjavi da riješi neki važan posao... i onda mu usred toga stiže obavijest da mu je umro otac. čovjek ostavlja sve, prekida sve poslove i sav očajan pokušava što brže isplanirati put kući... plati kartu duplo skuplje od normalne... satima se u avionu raspada od tuge zbog smrti voljenog oca... bezglavo juri kući... i nalazi oca živog i zdravog... koji mu kaže da se malo šalio... jer se, eto, baš zaželio društva svoje djece??? UŽAS!!! pa koga normalnog ova reklama može rasplakati???
stvarno jako "originalno"... ovaj ofucani "štos" je iskorišten stotinama puta u raznim reklamama i filmovima
totalno bez veze - samo je nabio troškove djeci - ljudi ostavljaju važne poslove, putuju sa drugog kraja svijeta... sumnjam da je ikome od njih bilo drago što je došao. potpuni promašaj. svatko ima svoj život, a ovdje se forsira nešto iz 19.stoljeća.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Odlično,ljudi zaboravljaju obitelj nažalost....Ajde Todoriću,napravi i ti reklamu kako na badnju večer djeca čekaju da im mame dođu doma kad završe sa poslom do kasno u noć....