Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 26
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kakva ideja!!!
Povratak na članak

Ova božićna reklama rasplakala je mnoge! Pogledajte zbog čega je postala hit

Starac sjedi sam za povećim stolom, u odijelu i leptir mašni s bolnim izrazom lica jede svoju blagdansku večeru uz okićenu jelku. Što se zatim dogodilo? Ono zbog čega je ova reklama i postala hit. Pogledajte video i doznajte što je to navelo mnoge da puste suzu...

Komentari 16

MA
Majur
09:48 01.12.2015.

Odlično,ljudi zaboravljaju obitelj nažalost....Ajde Todoriću,napravi i ti reklamu kako na badnju večer djeca čekaju da im mame dođu doma kad završe sa poslom do kasno u noć....

VL
SI
simeeee
09:48 01.12.2015.

Kod nas je obrnuta situacija...svađe dolaze nakon smrti roditelja...

VL
SZ
slaven.zadravec
09:40 01.12.2015.

Zašto kod nas nema takvih copywritera? Ili ima, ali oni koji odlučuju nemaju petlje.

VL
PR
PrepperBalkans
16:23 01.12.2015.

Tužno je to kako smo počeli da se otuđujemo od svojih najbližih. Ova reklama je čist pokazatelj kako sada stvari stoje. preppersbalkans.blogspot.com

VL
BA
baba44713
10:02 01.12.2015.

Da deda ovo pokuša izvan svijeta reklama porodica bi ga prvo ispsovala na pasja kola zbog nepotrebnog traumatiziranja i onda strpala u dom da više ne radi p*i***rije. Ali dobro, u "T-Com" svijetu sve prolazi. :P

VL
MK
marijan.katic8888
19:48 13.12.2017.

Nedavno je objavljena i jedna domaća reklama koja budi pažnju. U samo 4 dana emitiranja: - 171.779 puta pregledana - 3826 puta lajkana - 794 puta podijeljena - 188 puta komentirana ( gotovo 90% pozitivnim komentarima ) Brojke sve govoree ;) Pogledajte reklamu Istarskih supermarketa na https://youtu.be/4bMO9cmPkpY

VL
DU
Deleted user
10:50 01.12.2015.

Kada se prikazivao naš film o tome kako se dida i baka rastaju sa Dvornikom i Zimom nitko nije pravio toliki spektakl, a tematika je ista!

VL
BR
brodludjaka
00:01 02.12.2015.

Super je !!! Mnogi su ljudi na ovome svijetu sami i usamljeni. Pozovi prvog usamljenog susjeda na ručak, doručak, večeru, što god i učiniti ćeš veliko i humano djelo. A da ne govorimo o članovima obitelji.

VL
MO
mojklaun123
08:05 11.12.2015.

astavi čitati ili ćete umrijeti za 7 dana Jednom davno djevojčica po imenu Corinne otišla je na Facebook i vidila link za slučaj ........................da ... ... ... ... će se dogoditi da će umrijeti nakon sedam dana od dana kad je to vidio ... ... ..................Ona se samo nasmijala i to ignorirala u potpunosti, a zatim je otišla...U noći sedmi dan počine razmišljati o slućaju No sljedećeg jutra njezina majka je otisla u njezin krevet i zvala ju zato jer je morala ići u školu...I odmah počela vrištati!Vidila je Corinnu mrtvu i sa očima širom otvorenim da bi se prestrašio bilo tko! Ako ne želite da se ovo vam se dogodi kopirajte i Zalijepite ovaj tekst u najmanje 15 različitih komentara, pa prokletstvo Corinne pogodi nekog drugog... Primjer: Marko, dječak iz Napulja imao je 13 godina i nije htjeo kopirati ovaj tekst i samo sedam dana nakon što je nestao u rodnom gradu, njegovo tijelo 0Odgovori0

VL
Avatar think pink
think pink
16:01 01.12.2015.

nije se baš teško zamisliti u ulozi nekog od ove djece... negdje ne drugom kraju svijeta, u jurnjavi da riješi neki važan posao... i onda mu usred toga stiže obavijest da mu je umro otac. čovjek ostavlja sve, prekida sve poslove i sav očajan pokušava što brže isplanirati put kući... plati kartu duplo skuplje od normalne... satima se u avionu raspada od tuge zbog smrti voljenog oca... bezglavo juri kući... i nalazi oca živog i zdravog... koji mu kaže da se malo šalio... jer se, eto, baš zaželio društva svoje djece??? UŽAS!!! pa koga normalnog ova reklama može rasplakati???

VL
Avatar think pink
think pink
10:19 01.12.2015.

stvarno jako "originalno"... ovaj ofucani "štos" je iskorišten stotinama puta u raznim reklamama i filmovima

VL
Avatar think pink
think pink
10:03 01.12.2015.

totalno bez veze - samo je nabio troškove djeci - ljudi ostavljaju važne poslove, putuju sa drugog kraja svijeta... sumnjam da je ikome od njih bilo drago što je došao. potpuni promašaj. svatko ima svoj život, a ovdje se forsira nešto iz 19.stoljeća.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.