istraživanje nasa-e

Oko Mliječnog puta otkrili aureolu vrućeg plina

Mliječni put
NASA
26.09.2012.

NASA-ini znanstvenici otkrili su kako je naša galaksija Mliječni put okružena svjetlećim oblakom, odnosno aureolom vrućeg plina. Astronomi su koristili NASA-inu Chandra X-ray zvjezdarnicu kako bi pronašli dokaze da našu galaksiju okrućuje ogromna aureola vrućeg plina koja se proteže na preko 650.000 svjetlosnih godina.

Aureola odgovara na pitanje problema nestalih bariona, elementarnih čestica odgovornih za više od 99 posto mase svemira, objavila je NASA.

Naime, već je otkriven oblak vrele mase oko Mliječnog puta, no novo otkriće pokazuje da se ondje nalazi potpuno druga aureola koja je znatno vrelija i masivnija. Plinovi pronađeni u oblaku su ekstremno vrući, a astronomi procjenjuju da temperatura u njima iznosi milijun Kelvina.

– Možda se proteže nekoliko stotina tisuća svjetlosnih godina oko Mliječnog puta, ili dalje u okolne galaksije, no u svakom slučaju njegova masa izgleda ogromno – pojasnila je jedna od autorica teksta u The Astrophysical Journalu o ovom otkriću, Smita Mathur sa Sveučilišta u Ohiju.

IS
istima
11:15 26.09.2012.

hm hm...... još će nas uvjeriti da živimo u središtu Sunca ?

JA
james49
11:33 26.09.2012.

Jel može za centralno grijanje?

RA
rasimcanaj
16:37 26.09.2012.

Zero Point Energy 'teorija' govori da nam je energija Svemira dostupna.