Nesreću prouzročio pilot, vjetar ga otpuhao sa sletne staze
Njemački Bild navodi dio izvještaja prema kojem je Arkadiusz Protasiuk (36) prije pada pokušao sletjeti dva, a ne četiri puta kako se smatralo.
Komentari 12
13.04.2010. u 23:41h kresimir* . Hahaha, ... ovo sigurno bi \"Houstona\" razveselilo .......
Da su imali letece kacige bi se bili spasili:):):)
Teško je povjerovati da taj pilot nije bio zaista profesionalac. Pogotovo što je bio zadužen sa ovakvom obavezom kao prijevozom državnog vrha. Mislim da svaljivati krivnju na njega je traženje žrtvenog janjca .........
Pilotu je bilo naređeno od strane poljskog predsjednika da se tu spusti i gotovo. To je vjest među Poljacima bila izišla u javnost odmah prvi sat nakon udesa ...
There were some incidents on Polish Air Force One, but they all had happy endings. Particularly in 2008 when Kaczynski, with leaders of Ukraine, Lithuania and Estonia was flying to Georgia, he ordered his plane to land in Tbilisi, however at that time the Polish pilot refused to obey this order because of security considerations. As a result, the plane landed in Azerbaijan and the leaders traveled to Tbilisi by cars.
Njemački Bild navodi ........ ha ha ha ha ha ha ha koji izvor, informacije..........!!!!
Izvještaj navodi da je bočni vjetar otpuhao avion sa sletne staze. Krilom je zakvačio jarbol s antenom i zarotirao se. --------------------------------------------------- --gusta magla ..bila......vjetar puse......!!! ..zakvacio jarbol.....ha ha ha ...avion se razbio prije piste...zakvacio stabla...!!!! ..Njemacki Bild....koji izvor.....ha ha ha ha ha ha ..sramota uopce taj tiskani WC-papir kao izvor navesti..!!!
Večernji uvijek ima neke \"provjerene\" podatke Avion je pao kilometar PRIJE aerodroma. I kakve veze ima količina goriva sa ovom nesrećeom???? JADNO
Zanimljiva priča izišla je u javnost. 13.03.2010. gruzijska državna TV (kao što je i kod nas već objavljeno) prikazala je dokumentarni film koji prikazuje SIMULACIJU ruskog napada na Gruziju. U tom filmu prikazan je i avion s poljskim predsjednikom Lechomom Kaczynskim, ( inače Sakasvilijevim prijateljem) kojeg obaraju Rusi. youtube: Fake War Part 2 of 2 . Nažalost, ovaj drugi dio nije preveden, ali se obaranje aviona vidi na 1:00 Njemački Kopp Verlag se pita što je to Sakasvili znao skoro mjesec dana prije tragedije poljskog aviona: http://info.kopp-verlag.de/news/kaczynski-absturz-was-weiss-der-georgische-praesident-saakaschwili.html
Ludi kekec - imas dobro ime, jer uklapa se dobro u tvoj komentar. Kolicina goriva u avionu je ,itekako , mogla biti u uskoj vezi sa ovom nesrecom, Jednostavno , zbog dovoljne kolicine goriva , pilot je donio odluku dau da nakon prvog neuspjelog pokusaja prizemljenja napravi dodatno kruzenje po zraku i pripremi letjelicu za drugi,(ali neuspjeli )pokusaj. Dakle , cinio je pokusaje i gubio vrijeme u zraku , jer je znao da ima dovoljno goriva. U suprotnom , odletio bi na prvo, najblize, sigurno mjesto slijetanja.
pa sve zavisti od udara vjetra i njegove promjenjlivosti u smilu smijera. nekad je tesko kompenizirat kad puse iz dva pravca sa variranim intezitetom. nezam jel teko vidio sljtanje na Hamburski aeodrom kad je pilot pripemio sljteanje sa boka (prvo prvi i bocni pa onda drugi bocni kotac) al ga je odnjelo u stranu bez obzira.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pazi naslov ...... \"....... vjetar ga otpuhao sa sletne staze\"! . Ja ne znam kakva bi to magla morala biti kad je puhao vjetar toliko jako koji je mogao zrakoplov destabilizirati pri slijetanju a da pri tom na maglu nijeje imao utjecaj ....... . Iz ovakog komentara se vidi pokušaj muljaže i prikravanja nećega ........