Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 71
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JAKO, JAČE, NAJJAČE

Nastavak Drugoga svjetskog rata pivskim sredstvima

škotski pivari
Foto: BrewDog
1/2
23.02.2010.
u 16:10

U utrci za naslov najjačeg piva na svijetu, Škoti su ponovo preoteli naslov od Nijemaca i na etiketu stavili da njihovo pivo "potapa Bismarcka".

Nakon što im je njemačka pivovara Schorschbräu otela naslov pivovare s najjačim pivom na svijetu, Škoti su uspjeli napraviti 1 posto jače pivo i, onako in medias res, nazvali ga "Sink the Bismarck" (potopite Bismarcka). Još devedesetih su pivari, koristeći razne trikove poput šampanjskog umjesto pivskog kvasca (pivski kvasac može podnijeti najviše 12 posto alkohola) pravili pive sa 10 do 14 posto alkohola, da bi se to diglo na 20 pa čak i 30 posto u novom stoljeću.

Škotska pivovara BrewDog iz Fraserburgha proizvela je pivo Tokyo sa 18 posto alkohola, a nakon javne vike na njih, počeli su praviti niskoalkoholno pivo koje su nazvali "Nanny State". Nakon te "države dadilje" nastavili su s opsesijom jačine te su koristeći metodu  ledene distilacije eisbock, napravili pivo sorte Imperial Stout sa zapanjujućih 32 posto alkohola i nazvali ga "Tactical Nuclear Penguin".

Nakon što su njihov podvig nadmašili Nijemci iz Schorschbräua svojim Schorschbockom od 40 posto, Škoti nisu mirno predali rekord nego su ga ponovo  osvojili superjakim pivom sa 41 posto alkohola koje se prodaje isključivo na internetu, pije iz čašica za žesticu, u malim dozama u skladu s cijenom (jedna boca od 0,33 stoji  40 funti, otprilike 330 kuna). Da bi naglasili pobjedu nad Nijemcima, pivo su nazvali "potopite Bismarcka" po slavnom njemačkom ratnom brodu koji je britanska mornarica potopila kod argentinske obale 1941.

(Postoci alkohola izraženi su "abv", po zapremini; ako vas i to zanima, postoci po težini, "abw", dobivaju se množenjem "abv" sa 0,8.)

Takva agresivna pivska reklama s podsjećanjem na Drugi svjetski rat, inače, nije ništa novo; pivovara iz Kenta, koja je 1999. svoje pivo nazvala "Spitfire" po slavnom modelu zrakoplova lovca koji je odnio prevagu u bitki za Britaniju, reklamirala ga je sloganom "Obaraju ga svuda po Kentu, baš kao što je nekad obaran Luftwaffe" i sloganom "Bottle of Britain".

Komentara 2

BO
bomba
16:43 23.02.2010.

No coment.

DU
Deleted user
16:43 23.02.2010.

Gospon \"novinar\" : sink the Bismark znaci POTOPI BISMARKA !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije