Na njemačkoj autocesti vozio čak 417 km/h, ostavio i poruku: 'Želim vam ugodan dan'
Passer se inače prema Forbesovoj listi nalazi na 33. mjestu najbogatijih Čeha s imovinom vrijednom više od tri milijarde kuna
Komentari 20
Moras biti dobro udaren i glavu da ovo napravis! Mozes čovječe što hoćeš ali ne znaš do kad ćeš....
Vrlo lijep dokaz i prikaz da ne treba biti nimalo pametan za postati milijarder. Samo trebaš imati sreće kad riskiraš.
očito i Češka ima svoj HDZ
Izvrstan dokaz kako kazne u prometu trebaju biti razmjerne cijeni vozila i imovini vozača.
Neće ni ovaj prirodnom smrti umrijeti. Svakoj sili dođe kraj.
Eto kako dere Matin Bugatti.
Interesantno je da kad ovde u vestima čitamo kako je neki, recimo Turčin, vozio kod Slavonskog Broda 230 na dat, da su komentari da mu treba zaplenili auto, napisat kaznu na nekoliko hiljada evra i doživotno zabraniti da vozi u Hrvatskoj, a sada, u ovom slučaju, nalazi se razume je za ovog ludaka koji je doveo u opasnost ne samo svoj život nego i živote drugih učesnika u saobraćaju. Ako je on vozio 420 na sat a neko drugi vozi 120 (ja recimo toliko, ili tek malo brže, vozim po autobanu, onda je to isto kao da ja stojim a on vozi 300 na sat. Ako bi neko ispred mene vozio 110 na sat i ja hteo da ga preteknem u trenutku kad je ovaj ludak 100 m iza mene, nema nikakve šanse da me ne udari, i to ozbiljno.
Teži bolesnik, pri toj brzini nemreš izbjeć vozilo kaj lagano skrene vu tvoju traku jer nekog pretječe !
Ja sam mislio da je u Češkoj €, kad ono...Kuna. Inače na njemačkim cestama, gdje nema ograničenja, proleti sličan auto, da te s jedne strane zadivi, a s druge brrrr.
Što itko ima komentirati koliko se brzo vozio, pa i neki prometni stručnjaci? Ako tamo na autocesti nema ograničenja onda se može voziti bez ograničenja.
vidi se da nije normalno postao milijarder,bilo je tu i ucesca eskobara,i njegovih jataka.pamet mu nije jaca strana.
Njemačka je zemlja reda i pravde, zato se i može voziti koliko se želi. Hrvatski automobili su najbrži na svijetu, svejedno dali se radilo o električnim ili na benzinski pogon.
pa to je autobanh, kakve rupe stručnjak spominje, nije to ova naša cestica od zg -ri i st. to je autobahn....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bez obzira što nema ograničenja na brzinu, i što su autobahnovi građeni kvalitetno (autocesta u Njemačkoj leži na dodatnoj betonskoj ploči debljine pola metra) svi imalo odgovorniji vozači za brzine preko 250 km/h koriste pistu. Nürburgring se iznajmljuje za građanstvo po nekim smiješnim ciframa tipa 25 eura sat, pa ti brate tamo vozi ako treba i 500 km/h.