Prema preliminarnim podacima MUP-a, lani je na našim cestama poginulo 390 ljudi, što je 28 osoba manje nego u 2011. godini. Za usporedbu, u 2008. su smrtno stradale 664 osobe, a 1990. godine čak 1360. Po tim brojkama vratili smo se na razinu 60-ih godina, kad je na cestama bilo mnogo manje auta. Pada i broj prometnih nesreća (s 42.400 na 37.000) te broj ozlijeđenih (s 18.000 na 16.000). I dalje je najčešći razlog pogibije prebrza vožnja (50%) te vožnja pod utjecajem alkohola (25%).
– Nadamo se postići cilj zacrtan 2011., da do 2020. godišnje pogine manje od 213 osoba na cestama – rekao je Darko Grac iz Službe sigurnosti cestovnog prometa MUP-a na skupu Hrvatske automobilske udruge. Lani je u Hrvatskoj registrirano 1,502.751 osobni automobil čija je prosječna starost 11,4 godine. Kod njih 22,8 posto uočena je neispravnost na redovnom tehničkom pregledu. U Hrvatskoj je registrirano više od 100.000 traktora, a prosječna starost im je 26,62 godine.
>>Policajci koji su se zabili u kamion bili su pijani, vozač imao 2,91‰
>>Vozač Meganea skrivio nesreću u kojoj su poginule tri prijateljice
I jos nesto, zbog ekonomske krize i neimastine ljudi manje sjedaju za volan. Nemaju posla, neidu radit sa autom, gorivo skupo, auti skupi, nema se novca. Sve su to faktori za smanjenje broja nesreca, ali zato raste broj pijanih ii objesnih za volanom.