'Multinacionalne kompanije jednakim oglašavanjem obmanjuju potrošače'
Europaralmentarka Borzan istaknula je kako se potrošači u novijim državama članicama često žale da kupuju proizvode niže kvalitete za istu ili čak višu cijenu nego potrošači u zapadnoj Europi
Komentari 3
JU
Hrvatske kompanije jednakim oglašavanjem obmanjuju domaće potrošače. Podravka pekmez od šljive za Hrvatsko tržište lošije kvalitete nego za tržište BiH.
M3
Školavala se za EU parlamentarku, a ne za liječnicu?
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zamislite meni odgovara od HT : svi kanali koji su uključeni u programski paket su u njega i uključeni. a ja ih pitao zašto prenose samo jednu utakmicu na areni od talijanske lige u terminu u 15 h u nedjelju. vrh