Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 27
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
(ne)dovoljno u školi
Povratak na članak

Jokić: Nastavnu godinu trebalo bi produljiti za pet do 10 radnih dana

Dodatni dani iskoristili bi se za fizičke aktivnosti, građanski odgoj...

Komentari 5

TH
than
01:53 04.09.2015.

Prvo sto treba je onu djecju pravobraniteljicu preobazrovati. Drugo, da djeca postivaju ucitelje. Trece, od kada se pojavilo ovoliko visih/visokih skola i da za nastavnika tehnickih predmeta moze bilo tko za tehnickim faksom uz polozene pedagoske predmete, pa to je kaos. Pa dodje mi moje dijete kojemu ja moram drzati prirodne predmete. Cak i kemiju moram. Sva sreca sto sam bio ok prolazio, ali i ja vec imam godina i trebam vremena da se sjetim svega da djetetu objasnim.... Zelim sve najbolje uciteljima koji se trude, ali tu...

VL
Avatar Baroudeur
Baroudeur
22:02 03.09.2015.

Poceti od ministra...

VL
DU
Deleted user
21:55 03.09.2015.

djeca ne znaju hrvatski i matematiku i nemaju pojma fiziku i kemiju.....to bi trebalo pojacati o stranim jezicima da i ne govorim....prosjek je los i pametna djeca se rade glupljima na racun ljencina i nesposobnih....treba uvesti klasifikaciju tako da u generaciji postoje napredniji i normalni razredi gdje bi se sa naprednom djecom jace radilo.....

VL
SO
Soljženicin
23:44 03.09.2015.

o daaaaaaaaaaaa, a koliko tu ima problema to još nitko ne može sagledati

VL
DV
dvorpo
06:29 04.09.2015.

Niti jedna vlada dosad ne bavi se sustavno problemima obrazovanja. Da bi korjenite promjene proveli treba više od jednog mandata. U Hrvatskoj to znači ili promjenu stranke na vlasti, ili promjenu mandatara, pa onda i resornog ministra. Kako to da se sa ovom reformom počinje tek u vrijeme novog ministra, koji će moguće biti u fotelji još samo 2-3 mjeseca, a njegov prethodnik je imao potpuno druge prioritete? Izvjesno je da će se vladajuća garnitura promijeniti, a onda će i ova reforma biti pospremljena u ropotarnicu povijesti. Školski kalendar je kozmetičko pitanje, i ako mene pitate kao prosvjetara, ovaj je prijedlog na dobrom tragu, jer će se barem raditi s djecom, a ne s papirima, što postaje primarni posao profesora. Ne znam samo zbog čega izmišljamo toplu vodu, uvijek i u svemu, sjetite se samo samoupravljanja. Treba pogledati kakve školske kalendare imaju susjedne zemlje. Jasno da tu treba biti modifikacija s obzirom na naše klimatske posebnosti. Davati mogućnost županijama da same formiraju školski kalendar već je vidjena stvar iz doba ministra Primorca, koja nikada nije stvarno zaživjela, niti bi trebala, jer u županijskim uredima sjede uhljebe, koje sa stvarnim problemima i potrebama školstva nisu na ti. Kako bilo, mislim da se ministarstvo već dugo ne bavi pravim problemima školstva. Učenicima i roditeljima su data prevelika prava, a nastavnicima je oduzet dignitet i autoritet. Dok se to ne vrati barem približno na stare grane, od boljeg školstva neće biti ništa. Samo snažno motivirani nastavnici, tj. profesori mogu biti generator boljeg i naprednijeg školstva. TO DANAS U HRVATSKOJ NI IZDALEKA NIJE SLUČAJ. Ministri, savjetnici, i ostala svita dolaze i prolaze, nastavnici i profesori većinom ostaju u sustavu cijeli radni vijek. Zato nijedna reforma neće imati smisla ako se ne promijeni okruženje u školama, a tu glavnu ulogu igraju ravnatelji, profesori i nastavnici, Tu čak ni plaće nisu presudne. Ne treba biti previše pametan da bi se vidjelo koji su glavni problemi našega školstva. Treba samo biti otvoren za konstruktivne prijedloge iz baze. Da ministarstvo djeluje autistično već duži niz godina svjedoči i to što se prijedlozi i primjedbe grupe nastavnici organizirano većinom ne shvaćaju obziljno, a konstruktivni su, i radi se o ljudima iz struke koji nešto žele promijeniti. U koliko se bilo koje ministarstvo obrazovanja ove ili one vlade želi ozbiljnje baviti pravim problemima školstva krajnje je vrijeme da mijenjaju SADRŽAJ , a ne formu. Sretno!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.