Hajdaš Dončić: Priče o potencijalnim koridorima preuranjene su
Logično je da budući koridor ide kroz BiH isključivo iz ekonomskih razloga
Komentari 11
Čuj ovo, "poslovna odluka". Nakon Kotromanoviča i Jakovine evo u vladi još jedan nadobudni poduzetnik. Pravo je pitanje tko će nakon referenduma vratiti novac koji je već potrošen na suludi projekt prodaje auto-cesta. Bilo bi normalno da to bude poduzetnik osobno.
Spajanje Dubrovnika sa dobrim cestama mora biti u interesu Hrvatski politicara i takva pitanja ne moze jednostavno premijer odluciti idemo preko BiH,narod ce odluciti i o tome i o premijeru,a ovaj lupa juce jedno pa danas malo polize sta je juce reko ali u principu zagovara sigurno ono sto nije dobro za HR ali nece moci
"Monetizacija nije pitanje za referendum to je poslovna odluka, kazao je." Kako ti kupus. A ti biće ne kontaš koliko sam ja do sada uložio u cestu. Čim upalim auto i benzin počne veselo jurcati prema karburatoru, moje kune odlaze za autocestu. Prodaji svoj dio, a moj nečeš. Ili, prodaji čačino.
Da nismo autoceste izgrađene do sada preplatili 50 puta zbog bagre u Remetincu i još više slobodnošetajućih lopova, ne bi nam ni trebala eu lova za spoj do Dubrovnika...
Mi zapravo ne kužimo koji su to majstori i kako moramo biti zahvalni svim svecima što takvi titani koračaju baš našim Banskim dvorima... Na prvi pogled djeluju kao bezveznjaci, šarlatani i bleferi koji rade 4-5 rebalansa proračuna godišnje, ali onini zapravo vide tri-četiri poteza unaprijed... Ma Kasparov je za njih mala beba! Logika - idemo nekome uvaliti koncesiju na autoceste na cca. 50 godina, dignuti masne pare i "spasiti javne financije", a onda tamo negdje 2060. do 2070. (tko živ tko mrtav) - taman kada se zgotovi Jadransko-jonska autocesta dobijemo natrag naše autoceste i onda "živimo 'ko bubreg u loju"...
Po starom idejnom rješenju pod vijaduktima, mostovima i tunelima je 2,4% trase, a ne 70% tako da lažeš, nesposobni Hajdašu Pajdašu. Osim delte Neretve ostatak trase autoceste kroz dubrovačko primorje je idealan za izgradnju, a širina Hrvatske je tu je više od 6 km na 99% trase, nema nikakvih ni naselja, ni šuma, ni poljoprivrednog zemljišta, uže je jedino kod Slanog ali to je zanemarivo.
"Savjetnici koje je angažirala Vlada, razmatrali su tri moguća rješenja za postojeću mrežu autocesta. Zaključili su kako je jedino moguće rješenje koncesiranje da bi se autoceste spasile od bankrota. Monetizacija nije pitanje za referendum to je poslovna odluka, kazao je." Nevjerovatno sta sve ljudi hoce pokusat slagati i utuviti nam u glavu da nije pljacka nego da tako treba... Znaci ispada da je Najbolje dati ceste u najam/koncesiju ?????? Kojom logikom ispada da drzavi treba strani posrednik pri naplati i brojanju novca od cesta..jer vec su napravljene ,,,nove novcate..malo ce stranci posisat travu okolo cesta ,uzimat ce masnu proviziju,poskupiti nam cijene i tako lancano izazvati poskupljenja u svim sektorima...onaj ko monetizaciju potpise ce naravno zavrsiti u zatvoru u roku dvi godine :)
...u njenom interesu!
Ajme pameti!
Sanader bi vec izgradio taj most, a ovi odlaze u BiH trazit pamet i savjet.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nije u pitanju samo odgovornost Hajdaš Dončića, nego i njegovog mentora. Prvo, Hajdaš Dončić opravdava odustajanje od autoceste preko hrvatskog teritorija nekakvom brigom za očuvanje povijesnih spomenika u Dubrovniku, a sada mu je ekonomičnija varijanta kroz BiH. Je li Hrvatskoj u interesu imati ministre koji ne rade u