Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 58
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Premijera u Ženevi

F12 Berlinetta najjači cestovni Ferrari u povijesti

Ferrari F12 (1)
Foto: Ferrari
1/5
06.03.2012.
u 09:09

Ubrzanja su zastrašujuća, Ferrari F12 Berlinetta do stotke dolazi za 3,1 sekundu, a od 0 do 200 km/h pojuri za 8,5 sekundi

Za više od 10.000 novinara iz 80 zemalja svijeta danas je vrata otvorio 82. salon automobila u Ženevi, jedan od najvažnijih svjetskih sajmova automobila. Nakon što 180 svjetskih i europskih premijera automobila razgledaju novinari, sajam će za posjetitelje biti otvoren od 8. do 18. ožujka.

Jedna od zvijezda salona – a bit će tamo pokazani i Dacia Lodgy, Opel Mokka, Fiat 500L, Peugeot 208... – izložena je na Ferrarijevu štandu, a riječ je o novom modelu F12 Berlinetta. Pokreće ga potpuno novi 6,3-litreni 12-cilindarski motor koji razvija 730 KS na 8500 okretaja u minuti te nudi 690 Nm okretnog momenta dostupnog već na 6000 okretaja. Zamjena je to za model 599 od čije najjače izvedbe GTO, baš kao i od Ferrari Enza, nudi 60 KS više. Od glavnog konkurenta Lamborghini Aventadora snažniji je 40 konja.

Stručnjaci iz Maranella uspjeli su smanjiti težinu F12 Berlinette za 55 kg u odnosu na 599 GTO od kojeg je novi model 4,7 cm kraći, dva cm uži i 6,3 cm niži. Masa mu je smanjena jer je novi Ferrari izrađen od aluminija.

Ubrzanja su zastrašujuća, Ferrari F12 Berlinetta do stotke dolazi za 3,1 sekundu, a od 0 do 200 km/h pojuri za 8,5 sekundi. Razvijat će maksimalnu brzinu od 340 km/h. U isto vrijeme smanjena je i potrošnja goriva za čak 30 posto pa će Ferrari F12 Berlinetta prosječno trošiti 14,7 l/100 km umjesto 21,3 l/100 km. Emisija CO2 pala je sa 490 na 350 g/km.

F12 Berlinetta dizajnersko je djelo studija Pininfarinina i Ferrarijeva dizajnerskog centra. Suradnjom su uspjeli napraviti atraktivan automobil s odličnom aerodinamikom (koeficijent otpora zraka je 0,299).

Dakako, Ferarrijev novi cestovni bolid nudi i mnogo elektroničkih i sigurnosnih sustava te pomagala kao što su E-Diff, ESP Premium, F1-Trac i posljednja generacija Ferrarijeva SCM-E sustava ovjesa.

Komentara 8

OB
-obrisani-
12:34 06.03.2012.

Ako vec pises clanak , mogao si bar navesti koliko auto ima PS, kubika itd...

HA
Harpoon
23:27 06.03.2012.

Kerumu se slina cijedi niz bradu na sami pogled na ovo čudo. Eto Ferrari-a uskoro u Kerumovoj garaži, onako da se nadje.

Avatar neugodan
neugodan
10:19 06.03.2012.

kopija aston martina.. F40 majka

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije