Evo kako funkcionira sustav sigurnosti Airbusa prilikom ulaska u kokpit
Provjerite zašto je pilot ostao zarobljen ispred vrata kabine te nije mogao spriječiti kopilota u kobnon naumu
Komentari 6
Najlakše osuditi mrvog jer mrtva usta ne govore. Nikako nisu krivi proizvođači aviona
Ta verzija samoubistva Copilota,najbolje odgovara Osiguranjima ,Lufthansi (Germanwingsu) i politici. Kvrcati i lupati na vrata pilotu, i copilotu je mogao svako iz vana ,možda i neka od stuardesa kada su vidjele da se mašina strmoglavo spuštala na litice alpskog masiva.Bez živih svjedoka,su sve varijante i špekulacije u igri i moguće.Momentalno je tuga i žalost za putnicima i djecom neizmjerno velika i opravdana. Za par dana kada na grobovima nedužnih ludi počne se se sušiti cvječe. Krenuti če proces za nadoknadu i odštetu čega se najviše boje kompanije barataju sa milijardama evra. Ostati će samo tuga i žalost ucviljenih i ožaloščenih roditelja za svojom djecom i bližnjima koje vjerovatno više neče moći vidjeti ni prepoznati. Laka im zemlja,počivali u miru.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prije svega zato što se sustavi sigurnosti i sig.procedure kreiraju za zaštitu od zlonamjernih putnika/terorista, a ne vlastitog osiblja. Nitko izvan kokpita ne mize ući unutra ukoliko mu to ivaj iznutra ne dozvoli- jer, lako je kopilotu koji je otisao na wc staviti niž pod vrat i natjerati ga da ukuca šifru. Zato onaj koji je ostao unutra ima viši level i blokira sve, pa i svig kopilota koji je izasao van na 2min.