ECA može letjeti, ali ne sa svoja četiri hidroaviona
Nedostaci nisu samo administrativni, već glavnina predstavlja odstupanje od propisa i smanjuje sigurnosni standard, navodi ECA
Komentari 4
Odmah je bila čudna računica tih Njemaca. Voziti poluprazne avione, gore dolje, plaće dvaju pilota...
Konacno je netko imao hrabrosti u hrvatskoj pokazati zube toj inozemnoj kolonijalistickoj gamadi. Osobno izrazavam veliko zadovoljstvo sa radom nase agencije a moram izraziti i odusevljenje sa Index portalom koji je zapravo i pokrenuo cijelu pricu iako su NOVA tv i RTL u svojim vjestima pokusavali obmanuti javnost, vjerojatno je za predpostavit da su vijesti manipulirane (razumljivo, te televizijske kuce su ipak vlasnistvu njemackih medija) ali naglasavam, radi se ipak o "maloj" kompaniji koja je u europskim mjerilima zanemariva te je tako i Hrvatskoj agenciji "dozvoljeno" da provede ono sto bi i trebala da kontrolira kvalitetu i sigurnost takvog prijevoza, a ponajvise zato sto putnici zasluzuju sigurnost. Jos jedna stvar koja je mene kao poznavatelja zracnog prijevoza sokirala, je izjava predsjednika ECA da proslogodisnji incident kod Trogira bio posljedica "prvljavog goriva" koji je uzrokovao rusenje skolskog zrakoplova...ako imalo razmislimo, rusenje hidroaviona uzrokovano prestankom rada motora i to iznad morske povrsine??? Avioni su napravljeni da lete i lete cak i bez pogona, obzirom da su Twin Otteri prizemljeni zbog korozije (koja je vec i bila razlog rusenja ovih aviona u svijetu) i to ponajvise korozije na sustavima vodilica koje upravljaju komandnim povrsinama na avionu (eleroni, elevatori, rudder) uzrokovano utjecajm mora na materijale, vjerojatno je i bio uzrok pada skolskog aviona upravo korozija, tj neodrzavanje istih.
. ..Treba istražiti dali je i kome te koliko je ECA dala mito da mogu LLebdjeti Našim Hrvatskim nebom. ..TiTTO. ..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To zapravo znači da ECA može obavljati prijevoz putnika u Hrvatskoj, ali ne sa svoja četiri hidroglisera Dehavilland Twin Otter 6-300. Hidroglisera?!