Drama u Hrvatskoj turističkoj zajednici zbog – Klepetana
Kampanje nacionalne promidžbene organizacije zamijetilo je u 2016. solidnih 38 posto Europljana iz osam zemalja, uključenih u istraživanje
Komentari 2
DU
zahvaljujuci svijetskoj krizi ,ratovima i rizicima hrvatska broji vece rezultate .ali ne i nikako radi vasih zasluga
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Drama u Hrvatskoj turističkoj zajednici zbog - Klepetana" - tko vam stavlja ovakve imbecilne naslove?