Vodeći reformist u svijetu: Što smo sve učinili kako bismo preporodili Slovačku
Kad me pitaju koji je bio najvažniji preduvjet za uspjeh reformi, moj je odgovor uvijek, bez obzira na tip reformi - politički leadership
Komentari 10
samo struka sve ostalo mačku o rep obisit!
Upravo navedenim epitetima su mnogi ljevičari kao i novinari kitili zokija ... 3god-rezultat : najgora vlada u povijesti ove mlade zemlje!!!ve mlade zemlje!!!
Mi nemamo nit jedno nit drugo. Kaj nam preostaje neg prijevremeni izbori !?
...za reformu je potreban cilj i leader... mi nemamo niti jedno niti drugo... mi smo još uvijek na razini proste proširene reprodukcije... biramo one kojima je osnovni cilj ukrasti ono što je još preostalo...
Najveća tri svjetska biznica su kemijska industrija, turizam i auto-industrija.Iz ove zadnje svi oko nas imaju neke pogone i izvlače bar 0,0001 % svjetske dobiti..a mi ništa ,alo plastike i kablova za peugeot...svi su drugi pametniji, česi,slovaci, madžari, poljaci ,slovencipa čak i srbi imaju auto-pogone...mi ništa.....a toliko umnih glava, akademija, fakulteta,sabornika,ekonomista....
al smo jadni kad nemamo svoju rijec za leadership
struka i domoljublje..
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sjećam se kad se tadašnji ministar gospodarstva u Račanovoj vladi, Ljubo Jurčić, u jednoj emisiji sprdao sa Slovacima kako su pred investitorima "skinuli gaće". Naš ponosni Ljubo je nakon "uspješne" prodaje INA-e Mađarima zamalo postao premijer, no nakon tog "zamalo" krenuo je "operirati" po, naravno, velikim hrvatskim firmama u kojima država ima udjel. Desetljeće kasnije, zatvara se rafinerija u Sisku, država se desetorostruko zadužila u odnosu na Tuđmanova vremena, kreditni rejting nam je smeće, BDP u slobodnom padu već šestu godinu, iza nas u EU-u su samo Rumunji i Bugari, i to vjerojatno ne zadugo. A što je s "bedastim" Slovacima? Najveći proizvođači automobila po glavi stanovnika na svijetu, izvoze automobila za 11 milijardi eura, BDP im dosegnuo 75 posto prosjeka u EU-u i za upola je viši od hrvatskog. Imali su pad, kao i Hrvati 2009., ali zato od 2010. bilježe stope rasta blizu 5 posto godišnje. No tko zna, zna. Tko ne zna i ne želi znati sad plaća cijenu "pametnih" odluka.