Kao i prijašnjih godina, obilježavanje međunarodnog praznika rada u Bjelovaru je iznova bilo jedinstveno, ne samo na području Hrvatske, već i općenito u svijetu.
Naime, Bjelovarčani 1. svibanj tradicionalno započinju Budnicom, okupljanjem motorista u 4.30 sati i njihovom vožnjom središtem grada, što je načinom organizacije i masovnošću sudionika jedinstvena planetarna prepoznatljivost Bjelovara. To jutro svakako dobro pamte i Bjelovarčani “spavalice” kojima nekoliko sati sna umjesto pijetlova dokidaju bučni motoristi.
Nesvakidašnja manifestacija začeta je 1920. godine, a značajka je da se unatoč brojnih povijesnih prekretnica, očuvala do danas. I što je svakako za istaknuti, okupilo se preko 400 motorista. Povod njezina nastanka veže se uz bunt radničke klase koja je vožnjom motorima bez auspuha od središta grada do izletišta Planinarac i nazad na specifičan način izražavala nezadovoljstvo protiv tadašnjih kapitalističkih vlastodržaca. U strahu od otkaza, vožnja se odvijala u “ilegali” u ranojutarnjim satima, kako bi već u šest sati svatko bio na svom radnom mjestu.
Za Titova režima Budnica je pak imala poseban značaj, i više se nije održavala u tajnosti.
U novijoj hrvatskoj povijesti, organizaciju preuzima Moto klub Bjelovar, a Budnica gubi epitet bunta i smatra se priznatom i prepoznatljivom manifestacijom.
Izuzev Budnice, Bjelovarčani su praznik rada proslavili uz tradicionalni grah i druženje. U gradskom parku u organizaciji Grada podijeljeno je 1.200 porcija graha, 700 litara piva, te oko 100-ak kilograma sladoleda.
Budnica je ujutro oko 5h. Vi ste vijest objavili malo iza 13h. Bravo na brzini.