Avioni Malaysia Airlinesa danas su sablasno prazni, tvrtka se bori za opstanak
Kompanija pokušava vratiti putnike nudeći gotovo dvostruku proviziju prodajnim agentima
Komentari 13
Sve o Malaysia Airlines nesrećama, od Hrvata kojji nio u hotelu Delta Montreal, na Malaysia night, te hrvatskog jedinog kapetana na B-777, u dalekom Macao, čitaj da Googlaš ili zpadjen, ili Croatian political controversy, ili ''sumnjamo da je malezijski avion satima letio s mrtvim pilotima''
Kako napisah još davno, kod "nestanka" prvog zrakoplova, cilj je bio i jeste uništiti iznimno uspješnu kompaniju u potpunom državnom vlasništvu jer su je malezijske vlasti uporno odbijale privatizirati....kada se uz to može rušenje zrakoplova iskoristiti za neke druge, političke ciljeve, dobijemo beskrupulozno ubijanje civila koji su krivi samo zato što su u krivo vrijeme ušli u krivi zrakoplov...Inače nedavno je ukrajinski poslanik imao intervju gdje i dalje optužuje "pobunjenike" za rušenje zrakoplova...zar ga nisu obavijestili tko je srušio zrakoplov i zašto se ne piše više o tome?
I gdje je odjednom zapelo sa istragom? SAD i Ukrajina nesto su tihi u zadnje vrijeme? Naravno da jesu, kad su oni i odgovorni za rusenje istog.
Naravno da su prazni kada netko namjerno igra na kartu kako uspješnu firmu uništiti da bi je dobio po jaaaako niskoj cijeni. Dvije nesreće nisu nikakva slučajnost. Barem mi se tako čini, ili se možda varam :)
Meni je ovo OK; nece grom u koprivu 3x...
pa nije ni cudo, tko ce se voziti sa kompanijom koja je odgovorna za smrt 600 putnila u nekoliko mjeseci.....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
komisija = provizija. Mogli ste barem do kraja prevesti članak