Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 169
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
koje su prednosti, a koji nedostaci
Povratak na članak

Kamo idu naše ceste: Autoceste pod jednom, dvije ili i dalje tri tvrtke

Novi ustroj tvrtki odnosi se na održavanje, a u sve tri opcije naplata cestarine mogla bi biti izdvojena u posebnu agenciju

Komentari 11

Avatar bosanac1951
bosanac1951
11:46 01.11.2016.

Hrvatskih autocesta, Autoceste Rijeka – Zagreb i HAC-ONC-a, koji za HAC i ARZ održava autoceste i naplaćuje cestarinu, a nastao je 2012. godine izdvajanjem tih djelatnosti upravo iz te dvije tvrtke.....HAC-ONC je lijepo mjesto za zbrinjavanje raznoraznih uhljeba....plaćica, ma ono, crkavica...niš se ne dela....odgovornosti, skoro, pa i da nema.....Dragi Bože boljeg radnog mjesta nema.....E moj narode dokle tako ?

VL
DO
doby43
12:49 01.11.2016.

Tri firme, tri direktora, trideset menadžera, trideset tajnica,... Naravno, da treba stavit pod jednu firmu kako je logično i normalno.

VL
KO
Korisniche
12:05 01.11.2016.

zasto Englezi rade studiju i zasto onaj lopov Stankovic i dalje dolazi na tv kad bi trebao gulit krumpire zajedno sa svima koji su krali i dizali krediturine

VL
Avatar grbadeva
grbadeva
11:59 01.11.2016.

valjda će hrvatske autoceste krenuti u dobrom smjeru kada ljude na naplatnim kućicama za početak na slabo frekventnim izlazima kao što su Zdenčina, Prgomet i slično zamijene automati. Barem to nije teško za početak, jer nikada nisam mogao shvatiti što rade ljudi na izlazu Zdenčina u noćnim satima, a i danju im nije gužva. Zatim na Lučkom idete produljiti enc i situacija je poprilično komična. Dvije ekipe rade na nadoplati enc-a, jedna u ime HAC-, a druga u ime ACRZ. Prostorije su im udaljene desetak metara, a ukoliko ste enc kupili u hac-u ne možete nadoplatiti u acrz. Valja znati da prodaju i nadoplaćuju za istu stvar, i važi za obje tvrtke. Ima tako još zanimljivih stvari, a jedna od njih je da bina-istra ima 0,9 zaposlenih po km autoceste, a hac 3,5. Brzo se mogu napraviti vidljivi koraci u konsloidaciji tvrtki, a to je moguće jedino ako se bilo koja uprava ili vlast postavi čvršće prema sindikalistima tipa M.Stanić koji što je i razumljivo brane stečene pozicije, pa makar po cijenu urušavanja cjelokupnog sustava.

VL
MU
mudodokolenko
14:57 01.11.2016.

Izgleda da niko hoče otvorit još jednu agenturu koja bi naplačivala cestarinu,HAK,HAC je najbolja firma za zapošljavanje uhljeba.Dovoljno je sad od Macelja do Splita napravit vožnju pa vidiš par kamiona i dvadesetak osobnih auta a u kučicama uhljebi češu jaja.

VL
PR
propalismoFranjoskroz
11:49 01.11.2016.

Autoceste nejdu nikid, samo lovica isparava

VL
RP
rpzagreb
20:50 01.11.2016.

HAC, ONC, ARZ.spajanja i razdvajanja i opet iz šupljeg u prazno.... sve dok se ne napravi ozbiljna reorganizacija poslovanja i zaposlenih neće se ništa promijeniti, ponašaju se kao da su dužni 10.000 kuna a ne silne milijarde eura. Vinjete se ne uvode jer treba navodno otpustiti 700 ljudi, naprosto nevjerojatan razlog obzirom na opće financijsko stanje a koliko bi one povećale prihod i smanjile kilometaske kolone da se i ne govori. Po svemu izgleda da ogromno zaduženje uopće nikoga ne brine. Strašno.

VL
DU
Deleted user
12:23 01.11.2016.

Nalov "kuda idu nase autoceste" koliko ja znam dok se ne odtplate NASE nisu......

VL
DU
Deleted user
12:25 01.11.2016.

te su firma dio Uhljebana grupe, koja treba svakoj vlasti

VL
AN
androidas
12:58 01.11.2016.

Cim dodje HDZ radi sranja, *ebem HDZ i njegove glasace iz Bosne.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.