Kamo idu naše ceste: Autoceste pod jednom, dvije ili i dalje tri tvrtke
Novi ustroj tvrtki odnosi se na održavanje, a u sve tri opcije naplata cestarine mogla bi biti izdvojena u posebnu agenciju
Komentari 11
Tri firme, tri direktora, trideset menadžera, trideset tajnica,... Naravno, da treba stavit pod jednu firmu kako je logično i normalno.
zasto Englezi rade studiju i zasto onaj lopov Stankovic i dalje dolazi na tv kad bi trebao gulit krumpire zajedno sa svima koji su krali i dizali krediturine
valjda će hrvatske autoceste krenuti u dobrom smjeru kada ljude na naplatnim kućicama za početak na slabo frekventnim izlazima kao što su Zdenčina, Prgomet i slično zamijene automati. Barem to nije teško za početak, jer nikada nisam mogao shvatiti što rade ljudi na izlazu Zdenčina u noćnim satima, a i danju im nije gužva. Zatim na Lučkom idete produljiti enc i situacija je poprilično komična. Dvije ekipe rade na nadoplati enc-a, jedna u ime HAC-, a druga u ime ACRZ. Prostorije su im udaljene desetak metara, a ukoliko ste enc kupili u hac-u ne možete nadoplatiti u acrz. Valja znati da prodaju i nadoplaćuju za istu stvar, i važi za obje tvrtke. Ima tako još zanimljivih stvari, a jedna od njih je da bina-istra ima 0,9 zaposlenih po km autoceste, a hac 3,5. Brzo se mogu napraviti vidljivi koraci u konsloidaciji tvrtki, a to je moguće jedino ako se bilo koja uprava ili vlast postavi čvršće prema sindikalistima tipa M.Stanić koji što je i razumljivo brane stečene pozicije, pa makar po cijenu urušavanja cjelokupnog sustava.
Izgleda da niko hoče otvorit još jednu agenturu koja bi naplačivala cestarinu,HAK,HAC je najbolja firma za zapošljavanje uhljeba.Dovoljno je sad od Macelja do Splita napravit vožnju pa vidiš par kamiona i dvadesetak osobnih auta a u kučicama uhljebi češu jaja.
Autoceste nejdu nikid, samo lovica isparava
HAC, ONC, ARZ.spajanja i razdvajanja i opet iz šupljeg u prazno.... sve dok se ne napravi ozbiljna reorganizacija poslovanja i zaposlenih neće se ništa promijeniti, ponašaju se kao da su dužni 10.000 kuna a ne silne milijarde eura. Vinjete se ne uvode jer treba navodno otpustiti 700 ljudi, naprosto nevjerojatan razlog obzirom na opće financijsko stanje a koliko bi one povećale prihod i smanjile kilometaske kolone da se i ne govori. Po svemu izgleda da ogromno zaduženje uopće nikoga ne brine. Strašno.
Nalov "kuda idu nase autoceste" koliko ja znam dok se ne odtplate NASE nisu......
te su firma dio Uhljebana grupe, koja treba svakoj vlasti
Cim dodje HDZ radi sranja, *ebem HDZ i njegove glasace iz Bosne.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatskih autocesta, Autoceste Rijeka – Zagreb i HAC-ONC-a, koji za HAC i ARZ održava autoceste i naplaćuje cestarinu, a nastao je 2012. godine izdvajanjem tih djelatnosti upravo iz te dvije tvrtke.....HAC-ONC je lijepo mjesto za zbrinjavanje raznoraznih uhljeba....plaćica, ma ono, crkavica...niš se ne dela....odgovornosti, skoro, pa i da nema.....Dragi Bože boljeg radnog mjesta nema.....E moj narode dokle tako ?